نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم John Wick 3: Parabellum منتشر شد

کمپانی لاینزگیت پوسترهای جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های این فیلم است.

اواخر ماه دی امسال بود که کمپانی لاینزگیت سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) را منتشر کرد و به‌تازگی نیز این کمپانی تیزرهای جدیدی از این فیلم منتشر و اعلام کرده است که دومین تریلر قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) امروز منتشر خواهد شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از این فیلم منتشر شده است. تمرکز پوسترهای جدید فیلم John Wick 3: Parabellum روی شخصیت‌های این قسمت است که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های دو قسمت گذشته و حضور شخصیت‌های جدید هستیم. دومین تریلر رسمی این فیلم قرار است طی امروز منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این ۹ پوستر را مشاهده کنید:

John Wick 3: Parabellum Poster

طبق خلاصه داستان منتشر شده، جان ویک به دو دلیل در حال فرار کردن است؛ اولین دلیل این است که یک جایزه جهانی ۱۴ میلیون دلاری برای شکار او گذاشته شده است و همچنین در دومین دلیل، او با به قتل رساندن یکی از افراد در هتل کانتیننتال، یک قانون مهم را شکسته است. قربانی او یکی از اعضای رده بالا بوده است که دستور قتل جان ویک را صادر کرده بود. جان به‌سرعت باید اعدام شود؛ اما ویلسون که مدیر هتل کانتیننتال است، به او یک فرصت یک ساعته پیش از باطل شدن عضویتش می‌دهد که این باطل شدن عضویت شامل ممنوعیت برای همکاری با تمام سرویس‌ها و حذف شدن او از فهرست اعضای تمام سرویس‌ها می‌شود. حال جان به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای از تمامی مهارت‌ها و توانایی‌ها که دارد، باید برای جنگیدن و کشتن افرادی که قصد کشتن او را دارند، استفاده کند تا زنده از شهر نیویورک خارج شود.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Parabellum برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده