نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

دنباله فیلم Transformers: The Last Knight در دست ساخت است

در یک خبر عجیب، پارامونت اعلام کرد که دنباله فیلم Transformers: The Last Knight مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند.

پس از موفقیت فیلم Bumblebee (بامبل بی)، کمپانی پارامونت پیکچرز و هاسبرو اعلام کردند که این فیلم، اولین فیلم از ریبوت مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) است که در حال حاضر مراحل ساخت دنباله فیلم Bumblebee نیز آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از آینده مجموعه فیلم Transformers به اشتراک گذاشته است. لورنزو دی بوناونتورا، تهیه کننده مجموعه تبدیل شوندگان، در مصاحبه با Cinema تایید کرد که دنباله فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) در دست ساخت است و در این فیلم قرار است شاهد بازگشت اپتیموس پرایم باشیم. همچنین او تایید کرد که این شخصیت بسیار محبوب در فیلم Bumblebee 2 (بامبل بی ۲) نیز حضور خواهد داشت. این خبر ممکن است باعث سردرگمی طرفداران شود؛ به خصوص اینکه ما اکنون در دوران پسا مایکل بی هستیم و به نظر می‌رسد که این مجموعه کم کم در حال بازگشت به روزهای خوبش است. دی بوناونتورا گفت:

ما در حال حاضر روی دو پروژه کار می‌کنیم که هر دو دارای فیلمنامه هستند که فیلمنامه‌های این دو فیلم مراحل توسعه خود را سپری می‌کنند. یکی از این دو پروژه در مجموعه اصلی جریان دارد که اتفاقات پس از وقایع فیلم Transformers: The Last Knight را دنبال خواهد کرد. پروژه دیگر نیز دنباله فیلم Bumblebee است. بنابراین ما در حال کار روی فیلم‌هایی هستیم که اپتیموس پرایم و بامبل بی در آن حضور خواهند داشت و زمانی که اپتیموس و بامبل‌بی شخصیت‌های اصلی این فیلم‌ها باشند، در وهله اول باید بررسی کنیم که چگونه انسان‌ها قرار است بخشی از داستان فیلم باشند.

Bumblebee

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات دنباله فیلم Transformers: The Last Knight در دسترس نیست و نمی‌دانیم که مایکل بی نیز در این پروژه نقش دارد یا قرار است شاهد حضور یک تیم کاملا جدید در این فیلم باشیم. با این حال، مشخص است که پارامونت به دنبال توسعه و ساخت یک دنیای سینمایی مشترک مانند دنیای سینمایی مارول است و قابل انتظار است که فیلم‌های فرعی بیشتری از مجموعه تبدیل شوندگان نیز تولید و منتشر شود. خرداد سال گذشته بود که فیلم Transformers: The Last Knight به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم تنها کمی بیش از ۶۰۵.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد تا کمترین فروش را در بین ۵ فیلم داشته باشد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از قسمت جدید فیلم Transformers و فیلم Bumblebee 2 از جمله تاریخ اکران این دو پروژه، منتشر نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده