نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

تصاویر مفهومی استفاده نشده فیلم Batman: Year One به کارگردانی دارن آرونوفسکی

به تازگی تصاویر مفهومی استفاده نشده‌ای از فیلم Batman: Year One به کارگردانی دارن آرونوفسکی که هرگز ساخته نشد، منتشر شده است.

سال‌ها پیش دارن آرونوفسکی قرار بود کارگردانی فیلمی براساس شخصیت محبوب بتمن (Batman) را بر عهده داشته باشد. بتمن نسخه آرنوفسکی قرار بود اقتباسی از کمیک Batman: Year One (بتمن: سال اول) باشد که هرگز این پروژه ساخته و منتشر نشد. پس از آن در سال ۲۰۰۵ فیلم Batman Begins (بتمن آغاز می‌کند) به کارگردانی کریستوفر نولان به روی پرده‌های سینما رفت تا رسما ساخت نسخه فیلم Batman: Year One که قرار بود از کمیک‌های فرانک میلر برای ساخت آن الهام گرفته شود، متوقف شود. همچنین میلر نیز قرار بود به نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر مفهومی از این نسخه فیلم Batman منتشر شده که در آن زمان توسط میلر و آرونوفسکی رد شده بود. در این تصاویر شاهد نسخه بسیار متفاوت از بتمن و همچنین بتموبیل هستیم که حکایت از تم فانتزی فیلم دارد. با این حال، طبق گفته آرونوفسکی قرار نبود از این تصاویر مفهومی هرگز استفاده شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

آرونوفسکی در سال ۲۰۱۳ گفته بود که هیچ یک از طرح‌هایی که برای این نسخه فیلم Batman طراحی شده بود، براساس نظر و عقیده او یا میلر نبوده است. فیلم Batman: Year One تنها فیلم ابرقهرمانی نبود که قرار بود آرونوفسکی آن را بر عهده داشته باشد. آرنوفسکی در ابتدا وظیفه کارگردانی فیلم The Wolverine (ولورین) را بر عهده گرفت که به علت تداخل با دیگر پروژه‌هایش، ساخت این فیلم بارها با تاخیر مواجه شد و در نهایت او این پروژه را ترک کرد و جیمز منگولد وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت و فیلم The Wolverine در سال ۲۰۱۳ به روی پرده‌های سینما رفت. با این حال، شاید روزی آرونوفسکی بار دیگر کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی دیگر را بر عهده بگیرد و اینبار این فیلم به کارگردانی او ساخته و منتشر شود. 

فیلم Mother (مادر!) آخرین فیلم دارن آرونوفسکی بود که در سال ۲۰۱۷ اکران شد و از آن زمان او رسما کارگردانی فیلم دیگری را بر عهده نگرفته است. همچنین فیلم Shazam (شزم)، فیلم بعدی مجموعه دی سی (DC) است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. 


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده