نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ اکران رسمی فیلم Shazam تایید شد

کمپانی برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران فیلم مورد انتظار شزم (Shazam) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران فیلم Shazam را رسما تایید و اعلام کرده است. این کمپانی اعلام کرد که این فیلم قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) که پیش از این با نام فیلم بدون نام و عنوان کمپانی دی‌ سی کامیکس ثبت شده بود، به‌روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، فیلم Pet Sematary از کمپانی پارامونت اکران خواهد شد و فیلم Shazam باید در گیشه با این فیلم ترسناک که قرار است براساس رمان‌های استفن کینگ تولید و منتشر شود، رقابت کند. مدتی پیش تایید شد که زکری لوی قرار است نقش شخصیت شزم را در فیلم Shazam بازی کند.

همچنین اشر آنجل نیز قرار است نقش شخصیت بیلی بتسون را در فیلم Shazam بازی کند. در سال ۱۹۳۹، شخصیت شزم توسط طراح سی.سی بک و نویسنده بیل پارکر خلق و این شخصیت برای اولین‌بار در شماره دوم کامیک « کمیک تند و تیز» (Whiz Comics) معرفی شد. بیلی بتسون با گفتن کلمه جادویی «شزم» از یک نوجوان به قدرتمندترین کشنده دنیا تبدیل می‌شود. نام شزم از نام و قدرت ۶ نفر از خدایان و قهرمانان باستان برگرفته شده است که شامل دانش سلیمان، قدرت هرکول، استقامت و نیروی اطلس، توان و اقتدار زئوس، شجاعت آشیل و سرعت مرکوری، می‌شود.

علاوه بر لوی و آنجل، تاکنون حضور گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند و کوپر اندروز، در فیلم Shazam رسما تایید و اعلام شده است. همچنین مدتی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با مارک استرانگ، بازیگر فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، برای بازی در نقش شرور و منفی دکتر سیوانا در فیلم Shazam است. کارگردانی این فیلم بر عهده اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) خواهد بود. همچنین هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده دارند. فیلم Shazam در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم به‌زودی در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده