نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

محمدرضا گلزار به منتقدان مسابقه برنده باش واکنش نشان داد

محمدرضا گلزار، بازیگر و مجری سینما و تلویزیون به تازگی در مصاحبه‌ای نسبت به منتقدان مسابقه «برنده باش» واکنش نشان داده است.

مسابقه تلویزیونی «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار از زمان پخش تاکنون به یکی از برنامه‌های پربیننده تلویزیون ایران تبدیل شده است. این برنامه از قسمت‌های ابتدایی تاکنون منتقدان جدی داشته است. گویا مدتی است این انتقادات از انتقاد به افشاسازی گذار کرده‌اند؛ چرا که برخی از شرکت کنندگان ادعا کردند در طراحی یکی از سوال‌های این برنامه مشکلی وجود داشته است و پاسخ صحیح در گزیه‌ها نبوده، اما در مرحله تدوین پاسخ درست در گزینه‌ها گنجانده شده است. طبق ادعای این افراد، مسئولین «برنده باش» اشتباه خود را نپذیرفته‌اند و این شرکت کننده از برنامه حذف شده است. حال بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، محمدرضا گلزار، مجری مسابقه «برنده باش» نسبت به حاشیه‌های پیرامون این برنامه واکنش نشان داده است. این مجری و بازیگر سینمای ایران در واکنش به حواشی دستکاری پاسخ سوالات به شرح زیر سخن گفت:

اشتباهی از «برنده باش» رخ داده و بچه‌ها در طراحی گزینه‌های یک سوال فوتسال را به جای فوتبال گوگل کردند و اشتباه بود.

وی افزود:

بعد برخی رفتند به حالت پلیسی آن شِش ثانیه را چهار ثانیه کردند! من پنجاه و سه برنامه به همه شرکت‌کننده‌ها کمک کردم. غیر از اینکه ما با «برنده باش» تلاش کردیم بار علمی جامعه را بالا ببریم؟ در یک مسابقه برای یک نفر یک اشتباه پیش آمده که ما قبول کردیم.

محمدرضا گلزار در ادامه گفت:

این دزدی است؟ این کلاه برداری است؟ این چه جوی است؟ می‌خواهید بگویید این کارها عامدانه و برنامه‌ریزی شده نیست؟ اگر کسانی می‌خواهند ما را از چشم مردم بیندازند کاملا در اشتباه‌اند؛ چون من از بطن مردمم من جانم را می‌دهم و پای مردم ایستادم. راهش این نبود.

نظر شما کاربران زومجی درباره سخنان محمدرضا گلزار چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده