نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳

فصل تازه کلاه قرمزی تولید می شود؛ امکان پخش در نوروز 98

بنابه اعلام معاونت سیما قرار است فصل تازه برنامه عروسکی «کلاه قرمزی» تولید و ممکن است این مجموعه در نوروز ۹۸ پخش شود.

برنامه عروسکی «کلاه قرمزی» بدون شک یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران در سال‌های اخیر بوده است. این برنامه غالبا در ایام نوروز روی آنتن می‌رود. در چند سال اخیرا اما مشکلاتی برای تولید و پخش این مجموعه به گوش رسیده است. امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مدتی پیش بود که اعلام شد که مجموعه «کلاه قرمزی» برای نوروز ۹۸ حتی به مرحله تولید هم نرسیده است. حال بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، مرتضی میرباقری، معاونت سیما در نشست خبری برنامه‌های نوروزی تلویزیون از ساخت این مجموعه خبر داد. وی درباره «کلاه قرمزی» و با اشاره به‌ اینکه برنامه‌ای برای تولید ۴۰ قسمتی «کلاه قرمزی» وجود دارد، به شرح زیر سخن گفت:

ما صحبت‌هایی را پیش از این داشتیم؛ اما به دلیل بیماری که برای دوستان ایجاد شده بود، تولید انجام نشد. تمام منابع مالی و تولید فراهم شده بود، حتی مذاکره هم کرده بودیم که تعداد قسمت‌های مجموعه کلاه قرمزی را به بیش از ۱۴ قسمت برسانیم و در دیگر ایام سال هم روی آنتن برود. امیدواریم امسال نیز مجموعه کلاه قرمزی روی آنتن نوروزی باشد. به هر حال، از ۶ ماه گذشته مذاکره‌ای برای تولید مجموعه جدید کلاه قرمزی داشته‌ایم و درباره مسائل و منابع مالی نیز صحبت شده است. امیدواریم به عید امسال برسد، وگرنه در اعیاد سال جدید از آن استفاده می‌کنیم. عوامل تولید «کلاه قرمزی» لوکیشن را انتخاب و قصه را هم نهایی کرده‌اند و فقط مانده کار تولید مقابل دوربین آغاز شود.

مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» یک برنامه طنز با حضور ایرج طهماسب در نقش آقای مجری و کاراکترهایی عروسکی با نام‌های کلاه‌قرمزی، پسرخاله، فامیل دور، پسرعمه‌زا، بچه فامیل، دیبی، جیگر، آقای همساده و عزیزم ببخشید است.

نظر شما کاربران زومجی درباره احتمال پخش مجموعه «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۸ چیست؟


منبع ایسنا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده