نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵

فیلم Hello Kitty ساخته خواهد شد

گربه معروف کمپانی سانریو بعد از چهار دهه صاحب یک فیلم سینمایی می‌شود.

یکی از فرنچایزهای مطرح مرتبط با دنیای سرگرمی Hello Kitty است؛ نام بزرگی که هرچند در ایران محبوبیت خیلی عظیمی ندارد، ولی در لیست پر سودترین فرنچایزهای سرگرمی با درآمد ۵۰ میلیارد دلاری خود بعد از پوکمون (Pokemon) رتبه دوم را به دست آورده است. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم Hello Kitty (هلو کیتی) در دست ساخت است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی نیولاین سینما از زیرمجموعه‌های برادران وارنر وظیفه ساخت این اثر را برعهده گرفته است و به زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. شخصیت کارتونی این مجموعه که با نام کیتی وایت (Kitty White) شناخته می‌شود، در سال ۱۹۷۴ توسط یوکو شیمیزو برای کمپانی سانریو (Sanrio) خلق شد و از آن زمان در سریال‌ها و فیلم‌های انیمیشنی، کمیک‌ بوک‌ها، بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر شاهد حضور او بوده‌ایم و تولید محصولات جانبی از جمله‌ آلبوم‌های مخصوص او هم سود عظیمی نصیب سانریو کرده است.

با وجود محبوبیت بالای این شخصیت، کمپانی سانریو همواره نسبت به ساخت فیلم سینمایی بر اساس آن سخت‌گیری به خرج داده و هرچند تعدادی انیمه در مورد آن ساخته شده‌، ولی در طول بیش از ۴۰ سالی که از خلق هلو کیتی گذشته است شاهد ساخت یک فیلم بلند برای اکران در سینماها نبوده‌ایم. اکنون با قراردادی که بین سانریو و نیولاین سینما شکل گرفته است، شینتارو سوجی، موسس کمپانی سانریو چنین می‌گوید:

به شدت خوشحالیم که هلو کیتی و سایر شخصیت‌های محبوب سانریو راه خود را به هالیوود باز می‌کنند. هلو کیتی در این سال‌ها نمادی از دوستی و محبت بوده است و امیدواریم این فیلم بتواند دوستی‌ها را در تمام دنیا گسترش دهد.

البته هنوز معلوم نیست این اثر سینمایی به شکل یک فیلم (لایو اکشن) خواهد بود یا یک انیمیشن سینمایی. همچنین نویسندگان آن هم هنوز مشخص نشده‌اند و تنها می‌دانیم بو فلین تهیه‌کننده این اثر خواهد بود و وندی جیکوبسن تهیه‌کننده اجرایی آن است. فلین در این مورد می‌گوید:

با در نظر گرفتن حال و هوای خانوادگی و ویژگی‌های مثبت هلو کیتی و کارهای کمپانی سانریو، اکنون بهترین زمان ممکن است تا پیام این مجموعه را به کل دنیا برسانیم.

فیلم هلو کیتی اولین اثر خانوادگی نیولاین سینما در سال‌های اخیر خواهد بود و این کمپانی بعد از ساخت فیلم‌های ترسناک مثل The Conjuring و آثار مرتبط با آن و همین‌طور فیلم It و دنباله‌ی آن، به سراغ اثری متفاوت و ملایم خواهد رفت. ریچارد برنر و کارولین بلک‌وود هم به عنوان مسئولین اصلی این کمپانی از این اتفاق خوشحال هستند و در بیانیه مشترکی گفته‌اند:

واقعاً از همکاری با سانریو و FlynnPictureCo (کمپانی بو فلین) برای تولید فیلمی بر اساس این فرنچایز ارزشمند هیجان‌زده هستیم. خیلی کم پیش می‌آید که بتوان با IP بی‌نظیری مثل هلو کیتی کار کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده