نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

اکران فیلم Rugrats تا سال 2021 عقب افتاد

کمپانی پارامونت پیکچرز و شبکه نیکلودئون از عقب افتادن زمان اکران اقتباس سینمایی و لایو اکشن انیمیشن Rugrats تا سال ۲۰۲۱ خبر دادند.

ماه تیر امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی پارامونت پیکچرز و شبکه نیکلودئون در حال همکاری برای ساخت یک اقتباس سینمایی و لایو اکشن براساس سریال Rugrats (راگرتز) هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم قرار است با یک تاخیر کوتاه تاخیر منتشر شود. فیلم Rugrats در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود و حال به نقل از گروه Exhibitor Relations، اکران این فیلم حدود ۲ ماه عقب افتاده و اکنون این فیلم قرار است در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود. در حال حاضر فیلم دیگری برای اکران در این تاریخ برنامه‌ریزی نشده است. با اینکه پارامونت تصمیم گرفته تا فیلم Rugrats را در طول تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ منتشر نکند، اما قابل انتظار است که این کمپانی به دنبال اکران این فیلم در یک دوره با رقیب کمتر است.

اطلاعات زیادی از فیلم Rugrats در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم قرار است ترکیب یک فیلم لایو اکشن و CGI باشد و بچه‌های این فیلم قرار است به صورت CGI خلق و به تصویر گذاشته شوند. دیوید گودمن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و تاکنون حضور هیچ بازیگر یا صداپیشه‌ای در فیلم Rugrats تایید و اعلام نشده است. با این حال، قابل انتظار است که در این فیلم شاهد حضور شخصیت‌‌های اصلی این مجموعه که شامل تامی، چاکی، فیل، سوزی و آنجلیکا می‌شوند، باشیم. همچنین ریبوت سریال Rugrats نیز در دست ساخت است که انتظار می‌رود از شبکه نیکلودئون منتشر شود. گفته می‌شود که در سری جدید انیمیشن Rugrats شاهد حضور شخصیت‌ها و صداپیشگان جدیدی نیز خواهیم بود که در طول ماجراجویی‌های جدید انیمیشن آن معرفی و نمایش داده خواهند شد.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده