نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸

مجموعه Rugrats به دنیای تلویزیون و سینما باز خواهد گشت

مجموعه انیمیشن Rugrats (راگرتز) قرار است در قالب دو پروژه به دنیای تلویزیون و سینما بازگردد.

سریال Rugrats، یکی انیمشین‌ها سریالی یا کارتون‌های محبوب دهه ۹۰ میلادی بود که از شبکه نیکلودئون به روی آنتن رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه راگرتز قرار است در قالب دو پروژه تلویزیونی و سینمایی بازگردد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شرکت ویاکوم ساخت ۲۶ قسمت جدید از انیمیشن Rugrats را برای پخش از شبکه نیکلودئون سفارش داده است، اما این تنها پروژه‌ای نیست که براساس این مجموعه در دست ساخت است و شرکت پارامونت پیکچرز نیز در حال ساخت یک اقتباس سینمایی و لایو اکشن براساس مجموعه Rugrats است که شخصیت‌های اصلی آن قرار است CGI باشند. فیلم Rugrats قرار است در نوامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود.

آرلن کلاسکی، گابور چوپو و پاول جرمین سازندگان اصلی سریال Rugrats، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در پروژه تلویزیونی جدید این مجموعه که یک ریبوت است، باز خواهند گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از خلاصه داستان و اتفاقات این انیمیشن سریالی در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که در ریبوت این مجموعه بار دیگر شاهد بازگشت شخصیت‌‌های اصلی این مجموعه که شامل تامی، چاکی، فیل، سوزی و آنجلیکا می‌شوند، باشیم. همچنین گفته می‌شود که در سریال Rugrats شاهد حضور شخصیت‌ها و صداپیشگان جدیدی نیز خواهیم بود که در طول ماجراجویی‌های جدید انیمیشن آن معرفی و نمایش داده خواهند شد.

در حال حاضر تولید ریبوت سریال Rugrats در بربنک در ایالت کالیفرنیا آغاز شده است. طبق برنامه ویاکم، طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از صداپیشگان انیمیشن و تاریخ انتشار اولین قسمت از انیمیشن Rugrats منتشر خواهد شد. همچنین اطلاعات بیشتری از فیلم Rugrats در دسترس نیست، اما پارامونت اعلام کرد که دیوید گودمن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. فیلم Rugrats قرار است در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده