نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

سث روگن در یک قسمت از سریال The Twilight Zone حضور خواهد داشت

سث روگن جدیدترین بازیگری است که حضور آن در سریال The Twilight Zone تایید و اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فصل جدید سریال The Twilight Zone (توایلایت زون) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، سث روگن برای بازی در این سریال آنتولوژی با شبکه CBS قرارداد همکاری امضا کرده و او قرار است در یک قسمت از این سریال به ایفای نقش بپردازد. روگن بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم 50/50، فیلم Pineapple Express (پاین‌اپل اکسپرس)، فیلم Neighbors (همسایه‌ها) و فیلم This Is the End (این آخرشه) شناخته می‌شود و در سال ۲۰۱۹ روگن در فیلم‌هایی چون فیلم Long Shot (لانگ شات) و فیلم The Lion King (شیر شاه) به عنوان صداپیشه حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌ است. جردن پیل، بازیگر و کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم Us (ما)، به‌عنوان مجری و راوی جدید در فصل جدید سریال The Twilight Zone حضور دارد.

علاوه بر روگن، جان چو، ادام اسکات، سنا لیثن، کمیل نانجیانی، الیسن تولمن، گرگ کینر، دواندا وایز، جسیکا ویلیامز، استیون یون، جیکوب ترمبلی، تیسا فارمیگا، ریا سیهورن و آیک بارینهولتز، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل جدید سریال The Twilight Zone حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مارکو رامیرز، نویسنده سریال‌هایی چون سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) و سریال Daredevil (دردویل)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت بازسازی این سریال را بر عهده دارد. همچنین این سریال دو بار، یعنی در دهه ۸۰ میلادی و اوایل دهه گذشته، به تلویزیون بازگشته بود. سریال The Twilight Zone طی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ به روی آنتن رفت که موفق به دریافت دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب نیز شده است. 

اولین قسمت از فصل جدید سریال The Twilight Zone در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۹ (۱۲ فروردین ۱۳۹۸) از شبکه استریم CBS All Access منتشر خواهد شد و در ادامه پخش هفتگی قسمت‌های بعدی این سریال از تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۹ (۲۲ فروردین ۱۳۹۸) آغاز می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده