نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷

پوستر جدیدی از فصل ششم سریال Agents Of SHIELD منتشر شد

پوستر جدیدی از فصل ششم سریال Agents Of SHIELD منتشر شده است که به ماه شروع پخش آن اشاره می‌کند.

مدتی پیش بود که اولین تریلر فصل ششم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) منتشر شد که این تریلر بیش از آنکه به سوالات طرفداران جواب دهد، باعث ایجاد سوالات بسیاری در مورد اتفاقات فصل ششم این سریال شده است. همچنین در یک اتفاق غیر منتظره شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول از تمدید این سریال برای فصل هفتم خبر دادند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل ششم سریال Agents Of SHIELD منتشر شده است. این پوستر به سبک پوسترهای فصل‌های اول سریال است که در یک نما شاهد حضور شخصیت‌های شیلد هستیم و لوگوی سریال نیز قابل مشاهده است. این سریال دارای پنل در نمایشگاه واندر کان است و این پوستر نیز به همین منظور منتشر شده است. نمایشگاه واندر کان در لس آنجلس برگزار می‌شود و پنل بخش تلویزیونی مارول در روز ۳۰ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ فروردین ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Agents Of SHIELD S6 Poster

مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کوئیک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و جف وارد در نقش دیک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در فصل ششم سریال ماموران شیلد قرار است شاهد حضور کلارک گرگ نیز باشیم که نقش او هنوز تایید نشده است. او نقش فیل کولسن را در دنیای سینمایی مارول بر عهده دارد و قرار است شاهد بازگشت او در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) نیز باشیم که اتفاقات این فیلم در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد. 

فصل ششم سریال Agents Of SHIELD کوتاه‌تر از ۵ فصل است و تنها در ۱۳ قسمت تولید شده و پخش آن قرار است از ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت یا آذر ۱۳۹۸) از شبکه ABC آغاز شود. وظیفه ساخت فصل ششم سریال Agents of SHIELD نیز مانند ۵ فصل گذشته بر عهده ویدون و موریسا تانکاروئن بوده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده