نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

انتظار می‌رود فیلم Avengers: Endgame رکورد افتتاحیه گیشه را بشکند

طبق یک تحلیل جدید، فیلم Avengers: Endgame احتمالا در سه روز نخست اکرانش فروش بسیار بیشتری را نسبت به فیلم Infinity War تجربه خواهد کرد.

بدون شک فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) قرار است یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ باشد که بسیاری حتی انتظار دارند این فیلم رکوردهای بسیاری را نیز بشکند که از جمله این رکوردها، می‌توان به شکستن رکورد افتتاحیه در گیشه‌های آمریکای شمالی اشاره کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پیش‌بینی و تحلیل‌های اولیه خبر از رکورد شکنی احتمالی قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) در همان آغاز کار می‌دهد. به نقل از کولایدر، جف بلاک، تحلیلگر ارشد Research Exhibitor در تحلیل جدید خود پیش‌بینی کرد که فیلم Avengers: Endgame در سه روز نخست اکرانش در آمریکا و کانادا حدود ۲۸۲ میلیون دلار خواهد فروخت و بدین ترتیب در صورت رخ دادن این اتفاق، با یک رکورد شکنی بزرگ مواجه خواهیم بود. با این حال، این پیش‌بینی قطعی نیست و احتمال کاهش یا حتی افزایش آن نیز وجود دارد.

در مقایسه، سال گذشته فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) در سه روز نخست اکرانش حدود ۲۵۸ میلیون دلار فروش کرد تا رکورد افتتاحیه را بشکند. با توجه به پایان بندی فیلم Infinity War و کلیف هنگر بسیار حماسی آن به لطف تانوس، قابل انتظار بود که فیلم Endgame یک افتتاحیه بسیار بزرگ را تجربه کند. این فیلم قرار است یک پایان بندی برای ۱۰ سال اول دنیای سینمایی مارول نیز باشد و تمامی این موارد باعث می‌شود تا احتمالا شاهد یک افتتاحیه تاریخی باشیم. اگرچه این تحلیلگر اشاره می‌کند که یک فاکتور به نام مدت زمان احتمالی فیلم Avengers: Endgame، ممکن است به فروش فیلم کمی ضربه بزند. پیش از این اعلام شده بود که مدت زمان این فیلم حدود ۳ ساعت است که سازندگان فیلم تلاش می‌کنند تا این مدت زمان را حفظ کنند و حال طبق نمایش‌های آزمایشی، واکنش افراد حاضر در این برنامه فوق العاده توصیف شده است و به نظر می‌رسد که این فیلم به زودی رسما به عنوان طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول معرفی خواهد شد. 

فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول است که انتظار می‌رود افتتاحیه بزرگی را تجربه کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده