نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

سریال Star Trek: Discovery برای فصل سوم تمدید شد

شبکه CBS از تمدید سریال Star Trek: Discovery برای فصل سوم خبر داد و یک شورانر جدید نیز به فصل سوم این سریال اضافه خواهد شد.

مدتی است که پخش فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) آغاز شده است و تا به امروز شاهد انتشار ۶ قسمت از آن بوده‌ایم و قسمت هفتم فصل دوم این سریال امشب از شبکه استریم CBS All Access منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Star Trek (پیشتازان فضا) برای فصل سوم تمدید شده است. شبکه CBS با انتشار توییتی در صفحه رسمی این سریال در توییتر از بازگشت این سریال برای فصل سوم خبر داد. مانند دو فصل گذشته، مشترکین سرویس استریم CBS All Access می‌توانند زودتر سریال Star Trek: Discovery را در آمریکا تماشا کنند. طبق ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده از تمدید این سریال، در فصل سوم سریال Star Trek: Discovery بار دیگر شاهد بازگشت مایکل برنهام با بازی سنیکا مارتین-گرین، برای یک ماجراجویی جدید خواهیم بود.

سریال Star Trek: Discovery داستان ناوگان استارفلیت را روایت می‌کند که ماموریت دارند تا دنیاها و زندگی‌های جدید را کشف و بررسی کنند. در فصل دوم این سریال سفینه دیسکاوری در ماجراجویی جدیدش با یک تهدید بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از گذشته مواجه خواهد شد. بخشی از تمرکز فصل دوم روی داستان شخصیت محبوب آقای اسپاک با بازی اتان پک، است. الکس کورتزمن، کارگردان ریبوت فیلم The Mummy (مومیایی)، وظیفه ساخت فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را بر عهده داردسنیکا مارتین-گرین، انسون مونت، اتان پک، جیمز فرین، آنتونی رپ، میشل یئو، ربکا رومین، مری وایزمن و جیسون آیزکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

همچنین شبکه CBS اعلام کرد که میشل پارادایس به عنوان شورانر فصل سوم سریال Star Trek: Discovery به تیم تولید سریال اضافه شده است. با اینکه این سریال علمی تخیلی طی دو فصل اخیر بارها با تغییر شورانر مواجه بوده، اما این موضوع به معنای جدایی کورتزمن نیست و پارادایس تنها قرار است به او برای ساخت فصل سوم این سریال کمک کند. در حال حاضر پاردایس وظیفه نوشتن فیلمنامه سه قسمت از فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را بر عهده داشته است. او سابقه نوشتن فیلمنامه ۱۵ قسمت از سریال The Originals (اصیل‌ها) را نیز در کارنامه خود دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده