نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

سازنده سریال Star Trek: Discovery تغییر کرد

شبکه CBS اعلام کرد که سازندگان سریال Star Trek: Discovery از کار برکنار شده‌اند و فصل دوم این سریال دارای شورانر جدیدی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از مشکلاتی که در ساخت فصل اول سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) با بازی سنیکا مارتین-گرین در نقش مایکل برنهام، به‌وجود آمد و مراحل فیلمبرداری و تولید سریال بسیار طولانی‌تر از پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ها شد، حال شبکه CBS از تغییرات در تیم سازندگان سریال خبر داده است. به نظر می‌رسد که شبکه CBS در نظر دارد که مشکلات فصل اول این سریال در فصل دوم آن تکرار نشود و به همین منظور این شبکه از اخراج گرچن جی. برگ و آرون هاربرتز، شورانرهای سریال Star Trek: Discovery خبر داده است. شبکه CBS دلیل این موضوع را مهارت‌های رهبری ضعیف و غیر قابل اعتماد آن‌ها عنوان کرده که ظاهرا این موضوع معنای دیگر و متفاوتی از اختلاف نظر و عقیده سازندگان سریال با شبکه دارد.

The Mummy

در ادامه هالیوود ریپورتر ادعا می‌کند که این دو از تیم نویسندگان سریال برای جلو انداختن مراحل ساخت فصل اول سواستفاده کرده‌اند که این موضوع باعث ناراحتی آن‌ها در این مجموعه علمی تخیلی شده است. حال این تغییرات احتمالا باعث رضایت تیم نویسندگان سریال خواهد شد؛ چرا که الکس کورتزمن، کارگردان ریبوت فیلم The Mummy (مومیایی)، وظیفه ادامه ساخت سریال Star Trek: Discovery را بر عهده گرفته است. کورتزمن سابقه زیادی را در مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) دارد و همچنین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این سریال حضور داشته است.

علاوه بر نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Transformers: Revenge of the Fallen (تبدیل‌شوندگان: انتقام شکست‌خوردگان) و فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲)، کورتزمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Star Trek و فیلم Star Trek Into Darkness (پیشتازان فضا به‌سوی تاریکی) را نیز بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این دو فیلم حضور داشته است. همچنین کورتزمن کارگردانی قسمت اول فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را نیز بر عهده خواهد داشت که فصل دوم این سریال قرار است در تاریخ نامشخصی از شبکه CBS منتشر شود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده