نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶

مجموعه قدیمی The Banana Splits به فیلم سینمایی تبدیل می‌شود

مجموعهٔ تلویزیونی قدیمی The Banana Splits با شخصیت‌های عروسکی دوست‌داشتنی و نوازنده‌اش، تبدیل به فیلمی سینمایی و ترسناک خواهد شد.

کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما کمپانی هوم اینترتینمنت (Home Entertainment) و شبکه Syfy، اعلام کردند که تصمیم به ساخت فیلمی سینمایی از برنامهٔ تلویزیونی قدیمی مخصوص کودکان The Banana Splits دارند؛ آن هم از نوع ترسناکش که چندان سنخیتی با آن چیزی که در مجموعهٔ تلویزیونی دیده بودیم، ندارد و باید منتظر نتیجهٔ کار بود. شخصیت‌های مجموعهٔ تلویزیونی The Banana Splits در سال ۱۹۶۸ و در مجموعه‌ای با عنوان The Banana Splits Adventure Hour معرفی شدند و گروه آ‌ن‌ها شامل یک گیتاریست، درامر، بیسیست و نوازندهٔ کیبورد بود و چهار حیوان عروسکی با نام‌های فلیگل، بینگو، دروپر و اسنورکی بودند و سه شخصیت اول، خوانندگی هم می‌کردند.  

گویا داستان فیلم ترسناک و تریلر اقتباسی از مجموعهٔ The Banana Splits در مورد پسری با نام هارلی خواهد بود که به همراه مادرش، بت، برادرش، آستین و پدرش، میچ، مشغول تماشای شوی The Banana Splits در تلویزیون هستند که قرار است ماجرا به خوبی و خوشی پایان یابد و در واقع دورهمی خانوادگی برای برگزاری جشن تولد هارلی نوجوان است، اما ناگهان ورق برمی‌گردد و شاهد جنازه روی جنازه خواهیم بود! در این میان تنها هارلی و مادرش جان سالم به در خواهند برد و باید دید نقشهٔ فرار آن‌ها از مخمصه‌ای که در آن گیر افتاده‌اند، جواب خواهد داد یا خیر.

در فیلم اقتباسی The Banana Splits، بازیگرانی چون دنی کایند در نقش شخصیت بت، فینلی وویتاک هیسانگ در نقش شخصیت هارلی، رومرو کارِر در نقش شخصیت آستین، استوی لاند در نقش شخصیت میچ و سارا کانینگ، بازیگر آثاری چون The Vampire Diaries (خاطرات خون‌آشام)، A Series of Unfortunate Events (مجموعه‌ای از اتفاقات ناخوشایند) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، در نقش شخصیت ربکا حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. چهار شخصیت اصلی دوست‌داشتنی مجموعهٔ تلویزیونی The Banana Splits، یعنی فلیگل، بینگو، دروپر و اسنورکی نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

نگارش فیلمنامهٔ فیلم اقتباسی The Banana Splits، بر عهدهٔ جد الیناف و اسکات توماس است و کارگردانی این فیلم را دانیشکا استرهیزی بر عهده خواهد داشت. تهیه‌کنندگی این فیلم را بلو رابین کانتنت (Blue Ribbon Content)، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، کمپانی Home Entertainment و شبکه Syfy بر عهده خواهند داشت. هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم در نظر گرفته نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده