نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

انیمیشن سریالی جدید Star Trek برای شبکه نیکلودین در دست ساخت است

شبکه نیکلودین به دنبال ساخت یک سریال انیمیشنی جدید براساس مجموعه Star Trek (پیشتازان فضا) است.

طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شبکه محبوب نیکلودین در آستانه بستن یک قرارداد برای ساخت یک سریال انیمیشنی براساس مجموعه Star Trek است که الکس کورتزمن، تهیه کننده اجرایی مجموعه سریال‌های پیشازان فضا نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. سریال انیمیشنی Star Trek قرار است یک اثر کودکانه-دوستانه باشد و هدف آن بیننده‌های جوان‌‌تر است. دان هیگمن و کوین هیگمن که پیش از این در نوشتن داستان انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) و انیمیشن The Lego Ninjago Movie (فیلم لگو نینجاگو) نقش داشته‌اند، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Star Trek را بر عهده دارند. پیش از این ساخت سریال Star Trek: Lower Decks تایید شده بود که این انیمیشن سریالی قرار است مانند سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) از شبکه استریم CBS All Access منتشر شود. کورتزمن به هالیوود ریپورتر گفت:

انیمیشن سریال دیگری که ما در حال ساخت داریم، چشم انداز و لحن کاملا متفاوتی نسبت به انیمیشن Lower Decks دارد. چه چیزی می‌تواند هیجان انگیز تر از این باشد که نه تنها بیش از یک سریال انیمیشنی در در دست ساخت است، بلکه لحن متفاوتی نیز دارد، اما آیا ما می‌توانیم از فن‌آوری‌های مختلف برای ایجاد یک جلوه بصری کاملا متفاوت نیز استفاده کنیم؟

در حال حاضر شبکه CBS در حال ساخت سریال Star Trek با بازی سر پاتریک استوارت در نقش کاپیتان جین-لوک پیکارد و یک سریال مستقل دیگر براساس شخصیت فیلیپا جورجیو با بازی میشل یئو برای شبکه استریم CBS All Access است که به نظر می‌رسد شبکه CBS برنامه بلند مدتی برای مجموعه پیشتازان فضا دارد. همچنین هم‌اکنون پخش فصل دوم سریال Star Trek: Discovery از شبکه CBS All Access آغاز شده و تاکنون ۵ قسمت از آن منتشر شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده