نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰

اولین پوسترهای انیمیشن Abominable منتشر شد

دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز اولین پوسترهای رسمی انیمیشن Abominable را منتشر کردند که ظاهر یتی، یکی از قهرمان‌های اصلی داستان را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس اولین پوسترهای رسمی انیمیشن Abominable (زشت) را منتشر کرده‌اند. در اولین پوسترهای این انیمیشن سینمایی تنها شاهد یتی هستیم که یکی از قهرمان‌های اصلی داستان این انیمیشن است. بخشی از تمرکز داستان این انیمیشن روی یک یتی خواهد بود که اتفاقی باعث می‌شود تا وی از خانه، دوستان و خانواده‌اش بسیار دور شود و حال باید راه خانه را پیدا کند. انتظار می‌رود که به‌ زودی اولین تریلر انیمیشن Abominable نیز منتشر شود. استودیو پرل در واقع شعبه شانگهای استودیوی دریم ورکس است که پیش از این با نام دریکس اورکس اورینتال شناخته می‌شد و وظیفه ساخت این انیمیشن سینمایی را بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Abominable Poster

Abominable Poster

در انیمیشن Abominable، قرار است یک سفر شگفت انگیز ۳ هزار مایلی از خیابان‌های شانگهای چین تا قله اورست را شاهد باشیم. این گروه که اعضای آن را یک خانواده تشکیل می‌دهد، در طول ماجراجویی با یتی جوان آشنا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند با دوستی و اتحاد با این موجود جادویی، در یک سفر هیجان انگیز قله اورست را فتح کنند. جیل کالتون، کارگردان انیمیشن Open Season (فصل شکار)، کارگردانی انیمیشن Abominable را بر عهده دارد و تاد ویلدرمن به عنوان دستیار کارگردان در ساخت این انیمیشن به جانسون کمک می‌کند. ویلیام دیویس، نویسنده انیمیشن‌هایی چون انیمیشن How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) و انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه پوش)، به‌همراه ایرنا برینیول، نویسنده انیمیشن The Boxtrolls (غول‌های پاکتی)، بوده است.

انیمیشن Abominable برای اکران در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. کلویی بنت، آلبرت تسای، تنزینگ نورگای ترینور و تسای چین، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در این انیمیشن سینمایی حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده