نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷

ستاره سریال Agents of SHIELD صداپیشگی شخصیت اصلی انیمیشن Everest را بر عهده گرفت

دریم ورکس و یونیورسال اعلام کردند کلویی بنت، بازیگر سریال Agents of SHIELD صداپیشگی شخصیت اصلی انیمیشن Everest را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صداپیشه شخصیت اصلی انیمیشن Everest (اورست) انتخاب و معرفی شده است. استودیو پرل اعلام کرد که کلویی بنت، بازیگر نقش دیزی جانسون ملقب به کوئیک در سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) صداپیشگی شخصیت یی (Yi) را در این انیمیشن بر عهده گرفته است. بنت اولین صداپیشه انیمیشن اورست است. انیمیشن Everest توسط استودیو پرل که شعبه شانگهای استودیوی دریم ورکس است و پیش از این با نام دریکس اورکس اورینتال شناخته می‌شد، ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود. استودیوی پرل وظیفه انتشار این انیمیشن را در کشور چین بر عهده دارد و در دیگر کشورهای جهان شرکت یونیورسال پیکچرز مسئولیت انتشار آن را بر عهده خواهد داشت.

در انیمیشن Everest، قرار است یک سفر شگفت انگیز ۳ هزار مایلی از خیابان‌های شانگهای چین تا قله اورست را شاهد باشیم. این گروه که اعضای آن را یک خانواده تشکیل می‌دهد، در طول ماجراجویی با یتی جوان آشنا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند با دوستی و اتحاد با این موجود جادویی، در یک سفر هیجان انگیز قله اورست را فتح کنند. کارگردانی انیمیشن Everest بر عهده جیل کالتون، کارگردان انیمیشن Open Season (فصل شکار)، خواهد بود و تاد ویلدرمن به عنوان دستیار کارگردان در ساخت این انیمیشن به جانسون کمک خواهد کرد. ویلیام دیویس، نویسنده انیمیشن‌هایی چون انیمیشن How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) و انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه پوش)، خواهد بود و سوزان بویرجی هم به عنوان تهیه کننده در این انیمیشن حضور خواهد داشت.

بنت بیشتر برای بازی در نقش شخصیت کوئیک در سریال Agents of SHIELD شناخته شده که در حال حاضر فصل پنجم این سریال از شبکه ABC در حال پخش است. او همچنین در ۷ قسمت سریال Nashville (نشویل) هم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. همچنین امسال بنت فیلم Valley Girl را در کارنامه دارد که این فیلم قرار است در طول تابستان امسال منتشر شود. بنت که پدرش چینی و مادرش آمریکایی است، کار خود را به‌عنوان خواننده پاپ در کشور چین آغاز کرد؛ اما در ادامه تصمیم گرفت که وارد حرفه بازیگری شود.

انیمیشن Everest قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده