نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰

جدایی نویسندگان فیلمنامه ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean

پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean این پروژه را ترک کردند تا وضعیت فیلم در حالتی مبهم قرار بگیرد.

اواخر سال ۲۰۱۸ بود که کمپانی والت دیزنی رسما ساخت ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) را تایید و اعلام کرد که جانی دپ، بازیگر نقش جک اسپارو در هر ۵ قسمت فیلم دزدان دریایی کارائیب، قرار نیست در ریبوت این مجموعه بازگردد. همچنین اعلام شد که پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) و فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند)، وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی این مجموعه را بر عهده گرفته‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وضعیت و آینده ریبوت دزدان دریایی کارائیب در یک حالت مبهم و نامشخص قرار گرفته است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، پاول ورنیک و رت ریس پروژه ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean را ترک کرده‌اند و دیگر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده ندارند.

Rhett Reese and Paul Wernick

طبق گفته ددلاین، ورنیک و ریس در ماه اکتبر ۲۰۱۸ توسط دیزنی برای نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean استخدام شده بودند و آن‌ها وظیفه داشتند تا ششمین قسمت این مجموعه را در یک مسیر جدید و متفاوت با ۵ قسمت گذشته قرار دهند، اما اکنون دیگر قرار نیست بخشی از این پروژه باشند و آن را ترک کرده‌اند. پیش از این شان بیلی، رئیس بخش فیلم کمپانی والت دیزنی، به همکاری با ورنیک و ریس برای بازگشت مجموعه دزدان دریایی کاراییب به روزهای اوجش ابراز خوش‌بینی و امیدواری کرده بود، اما به نظر می‌رسد که این دو نویسنده چند هفته است که این پروژه را ترک کرده‌اند. ددلاین افزود که دیزنی در حال بررسی دیگر گزینه‌های روی میز است و این کمپانی نمی‌خواهد ریسک بزرگی انجام دهد. همچنین صحبت‌هایی مبنی بر احتمال اتمام این مجموعه نیز شنیده می‌شود. 

با این حال، دیزنی هنوز به ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean امیدوار است و در آینده نزدیک باید منتظر خبرهای بیشتری در رابطه با آینده این مجموعه بسیار محبوب باشیم. اولین فیلم Pirates of the Caribbean در سال ۲۰۰۳ روی پرده‌های سینما رفت که موفقیت آن باعث ساخت ۴ قسمت دیگر شد. البته دو قسمت آخر این مجموعه  عملکرد ضعیفی نسبت به قسمت‌های اول داشتند. با این حال، چهار فیلم اول دزدان دریایی کارائیب بیش از ۴.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده