نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

ساخت ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean بدون حضور جانی دپ رسما تایید شد

شان بیلی، رئیس بخش فیلم والت دیزنی رسما ساخت ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean بدون حضور جانی دپ را تایید و اعلام کرد.

پس از کاهش موفقیت‌های قسمت‌های آخر فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب)، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی والت دیزنی به دنبال ساخت یک ریبوت از این مجموعه محبوب و پر طرفدار است. طبق این شایعات جانی دپ، بازیگر نقش جک اسپارو در هر ۵ قسمت فیلم دزدان دریایی کارائیب، قرار نیست در ریبوت این مجموعه بازگردد و یک شخصیت کاملا جدید که احتمالا زن خواهد بود، قرار است نقش اصلی سری جدید آن را بر عهده بگیرد. همچنین اعلام شد که پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) و فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند)، در حال انجام مذاکرات اولیه با دیزنی برای نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Pirates of the Caribbean هستند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean رسما تایید و اعلام شده است. شان بیلی، رئیس بخش فیلم کمپانی والت دیزنی، در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر تایید کرد که بازسازی مجموعه دزدان دریایی کارائیب در دست ساخت است و پاول ورنیک و رت ریس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهند داشت. همچنین او تایید کرد که جانی دپ قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد و در مورد آینده و موفقیت این فیلم بدون دپ توضیح داد. بیلی گفت:

ما یک انرژی و انگیزه تازه و جدید می‌خواستیم. من فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب را دوست دارم، اما بخشی از دلایلی که همکاری با پاول و روت برای ما هیجان انگیز است، این بود که ما می‌خواستیم کار جذاب و متفاوتی را در این قسمت انجام دهیم و این وظیفه را به آن‌ها سپردیم.

Rhett Reese and Paul Wernick

با این حال، بیلی از دادن اطلاعات بیشتری در مورد قسمت جدید فیلم Pirates of the Caribbean خودداری کرد و اگر شایعات درست باشد، یک شخصیت کاملا جدید قرار است شخصیت قسمت جدید این مجموعه باشد. قابل انتظار است که با آماده شدن اولین پیش نویس فیلمنامه بازسازی این فیلم، انتخاب و استخدام بازیگر اصلی و دیگر بازیگران این فیلم به‌همراه کارگردان آن آغاز شود و در حال حاضر مشخص نیست که ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean قرار است در چه زمانی تولید و اکران شود و هنوز روزهای اولیه توسعه خود را سپری می‌کند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده