نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

تریلر انیمیشن Frozen 2 رکورد تعداد بازدید در یک روز یک انیمیشن را شکست

اولین تریلر انیمیشن Frozen 2 موفق شد رکورد پر بیننده‌ترین تریلر یک انیمیشن در اولین روز انتشار را بشکند.

روز چهارشنبه این هفته بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این انیمیشن سینمایی و موزیکال بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) موفق به یک رکورد شکنی نیز شده است. اولین تریلر انیمیشن فروزن 2  در ۲۴ ساعت نخست انتشارش حدود ۱۱۶.۴ میلیون بار توسط کاربران یوتیوب، توییتر، فیسبوک و دیگر پلتفرم‌ها تماشا شده‌ است. این رکورد پیش از این به اولین تیزر تریلر انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) تعلق داشت که سال گذشته منتشر شد و در ۲۴ ساعت نخست انتشار حدود ۱۱۳.۶ میلیون بار نیز تماشا شده بود. اگرچه این موضوع به معنای یک افتتاحیه بزرگ برای انیمیشن Frozen 2 نیست، اما در طول سال‌های گذشته فیلم‌های مختلفی توانستند پس از استقبال بسیار گسترده از اولین تریلر در گیشه نیز عملکرد موفقی را داشته باشند.

Frozen در سال ۲۰۱۳ به روی پرده‌های سینما رفت و این انیمیشن موزیکال با استقبال و تحسین تماشاگران و منتقدان مواجه شد. انیمیشن مذکور موفق شد بیش از ۱.۲ میلیارد دلار که شامل ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکایی شمالی و ۸۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان می‌شود، فروش کند و به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان تبدیل شود. گفتنی است که این رکورد تا به امروز حفظ شده است. همچنین انیمیشن Frozen در دو بخش بهترین انیمیشن سال و بهترین ترانه برای آهنگ بسیار محبوب و پر فروش Let It Go، جایزه اسکار دریافت کرده است. همچنین دیزنی دو انیمیشن کوتاه براساس این مجموعه را که شامل انیمیشن Frozen Fever (تب فروزن) و انیمیشن Olaf's Frozen Adventure (ماجراجویی یخ زده اولاف) می‌شود، منتشر کرده است.

جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده