نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

جاش برولین به جدیدترین ستاره ریبوت فیلم Dune تبدیل شد

جاش برولین جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم پر ستاره Dune به کارگردانی دنی ویلنو اضافه شده است.

ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) اثر جدید دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، خواهد بود که او قصد دارد تا این فیلم علمی تخیلی را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت است کارگردانی کند که به زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم پر ستاره تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، جاش برولین، بازیگر نقش تانوس در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و نقش کیبل در فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، به جمع بازیگران ریبوت فیلم Dune اضافه شده است. برولین قرار است نقش شخصیت گرنی هالک را بازی کند که پیش از این پاتریک استوارت در فیلم Dune محصول سال ۱۹۸۴، این نقش را بازی کرده بود.

اولین اقتباس فیلم Dune در سال ۱۹۸۴ به کارگردانی دیوید لینچ منتشر شد که این فیلم نتوانست نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند. پس از آن یک مینی سریال براساس این مجموعه در اوایل سال ۲۰۰۰ منتشر شد. علاوه بر برولین، تیموتی شالامی در نقش پاول آترییدز، ربکا فرگوسن در نقش لیدی جسیکا، اسکار آیزاک در نقش دوک لیتو آترییدز، استلان اسکارشگورد در نقش بارون هارکونن‌، خاویر باردم در نقش استیلگار، زندیا در نقش چانی، دیو باتیستا در نقش گلسو ربان ملقب به بیست و شارلوت رمپلینگ در نقش مادر روحانی، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در ریبوت فیلم Dune تایید و اعلام شده است.  

اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Munich (مونیخ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، به‌همراه جان اسپیتز، نویسنده فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و دنی ویلنو وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم Dune را بر عهده دارد. ویلنو و برولین پیش از این در فیلم Sicario با یکدیگر همکاری کرده بودند. هنوز تاریخی برای اکران ریبوت فیلم Dune اعلام نشده و همچنین هنوز ناشر این فیلم نیز انتخاب و معرفی نشده است. کمپانی فیلمسازی لجندری پیکچرز وظیفه ساخت این فیلم را بر عهده دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده