نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

نام تولیدی فیلم ترمیناتور 6 اعلام شد

جیمز کامرون از نام تولیدی قسمت جدید فیلم Terminator پرده برداشت که ممکن است نام رسمی آن نیز در نهایت باشد.

فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، کاملا نادیده بگیرد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نام تولیدی قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) مشخص و اعلام شده است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور که به عنوان تهیه کننده در ریبوت آن نیز حضور دارد، در مصاحبه با یاهو از نام تولیدی این قسمت رونمایی کرد. کامرون گفت:

ما به این قسمت در حال حاضر Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) می‌گوییم. در حال حاضر این تنها نام تولیدی قسمت جدید ترمیناتور است.

با اینکه تنها Terminator: Dark Fate نام تولیدی قسمت ششم فیلم Terminator است، اما این احتمال وجود دارد که این فیلم در نهایت با نام Dark Fate نیز منتشر شود. با این حال، کامرون از دادن اطلاعات بیشتری در این رابطه خودداری کرد و به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر برای رونمایی کامل از نام رسمی قسمت جدید فیلم Terminator صبر کنیم. آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی ریبوت فیلم ترمیناتور بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) بوده است.

ریبوت فیلم Terminator برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است که در این تاریخ باید با رقیب سر سختی به نام ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) در گیشه رقابت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده