نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

تاریخ اکران فیلم Without Remorse اعلام شد

کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم Without Remorse با بازی مایکل بی جردن را تایید و اعلام کرد.

مدتی است که کمپانی پارامونت پیکچرز تایید کرده که در حال ساخت فیلم جدیدی از مجموعه Tom Clancy's (تام کلنسی) است و مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Black Panther (بلک پنتر) و فیلم Creed 2 (کرید ۲)، نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Without Remorse تایید و اعلام شده است. پارامونت اعلام کرد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. استفانو سولیما، کارگردان فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو)، وظیفه کارگردانی فیلم Without Remorse را بر عهده دارد که در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط تیلور شریدان که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Hell or High Water (اگر سنگ از آسمان ببارد) و کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Wind River (رودخانه ویند) شناخته می‌شود، در حال بازنویسی است.

در این تاریخ فیلم Without Remorse باید با انیمیشن The Croods 2 (خانواده کرودها ۲) از استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز در گیشه رقابت کند. علاوه بر این، پارامونت در نظر دارد در ادامه فیلم Rainbow Six (رینبو سیکس) را تولید و منتشر کند که جردن نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. جردن نقش شخصیت جان کلارک را بر عهده دارد که در ۱۷ رمان از تام کلنسی حضور داشته است و بیشتر به‌عنوان شخصیت دوم در مجموعه Jack Ryan (جک رایان) شاهد حضور او بودیم. پیش از این ویلم دفو در فیلم Clear and Present Danger (تهدید فوری و آشکار) محصول سال ۱۹۹۴ و لیو شریبر در فیلم The Sum of All Fears (مجموع همه ترس‌ها) محصول سال ۲۰۰۲ نقش جان کلارک را بازی کرده‌ بودند. 

با این حال، جان کلارک در رمان Without Remorse نقش اصلی را بر عهده دارد. او در این رمان در جنگ ویتنام در نیروی دریایی آمریکا خدمت می‌کند و به دنبال آن در رمان Rainbow Six، او در نیروهای ضد تروریستی چند ملیتی خدمت خواهد کرد. فیلم Without Remorse به منشا داستان جان کلارک خواهد پرداخت و انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در آینده نزدیک آغاز شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده