نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

فیلمبرداری سریال فرعی Game of Thrones از تابستان 2019 آغاز می‌شود

شبکه HBO زمان شروع فیلمبرداری و تولید قسمت پایلوت سریال فرعی و پیش درآمد Game of Thrones را اعلام کرد.

خرداد امسال بود که شبکه HBO سرانجام از سفارش ساخت قسمت آزمایشی (پایلوت) اولین نسخه فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) خبر داد. فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده است. جرج آر آر مارتین نیز بخشی از این پروژه است و به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید این سریال منتشر شده است. به نقل از EW، فیلمبرداری و تولید قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones که هنوز نام آن رسما توسط شبکه HBO اعلام نشده است، از اوایل تابستان ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. پیش از این قرار بود که فیلمبرداری این سریال از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود که این زمان تغییر کرده است.

با اینکه کیسی بلویز پیش از این گفته بود که نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones قرار نیست حداقل تا یک سال پس از پایان سریال اصلی منتشر شود، اما این خبر تایید می‌کند که این سریال زودتر از اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد و حتی احتمال انتشار آن در سال ۲۰۲۱ نیز وجود دارد. با این حال، ساخت سریال بستگی به قسمت پایلوت آن دارد که انتظار می‌رود در اواخر تابستان یا پاییز امسال، رسما دستور ساخت آن صادر شود. اس‌جی کلارکسون، کارگردان سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال The Defenders (دیفندرز)، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده دارد. طبق گفته مارتین، سریال The Long Night (شب بلند)، نام این سریال خواهد بود، اما شبکه HBO هنوز به طور رسمی نام این سریال را اعلام نکرده است. 

نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی، دنیس گاف، جیمی کمپل باور، شیلا اتیم، ایوونا جرمیا، جورجیا هنلی، الکس شارپ و توبی رگبو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال فرعی Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. داستان این سریال هزاران سال پیش از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت اتفاق خواهد افتاد. اتفاقات سریال در دوران طلایی عصر قهرمانان (Age of Heroes) جریان دارد که در آستانه ورود به ‌تاریک‌ترین دوران وستروس است. پخش فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones از تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده