نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵

صداپیشگان سریال انیمیشنی Invincible معرفی شدند

شبکه آمازون پرایم فهرست رسمی صداپیشگان سریال انیمیشنی Invincible را معرفی کرد که در آن نام‌های بزرگی دیده می‌شود.

ماه خرداد امسال بود که آمازون پرایم از ساخت سریال انیمیشنی براساس کامیک Invincible (شکست‌ناپذیر) خبر داد. فصل اول این انیمیشن سریالی قرار است در ۸ قسمت یک ساعته تولید و منتشر شود. سایمن راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans (تایتان‌های نوجوان)، شورانر این سریال انیمیشنی خواهد بود. همچنین رابرت کرکمن، خالق این مجموعه کامیک، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Invincible حضور خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست رسمی صداپیشگان انیمیشن Invincible تایید و معرفی شده است. 

طبق خبر وب‌سایت هالیوود ریپورتر،  استیون ین در نقش مارک گریسون، جی کی سیمونز در نقش اومنی من، سث روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، اندرو رنلز، زازی بیتز، والتون گوگینس، جیسون منتزوکس، می ویتمن، کریس دیامانتوپولوس، ملیس جو، کوین مایکل ریچاردسون، گری گریفین و مکس برکهولدر، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در این انیمیشن سریالی حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده دارند. با این حال، تنها نقش ین و سیمونز در سریال Invincible اعلام شده و روگن به‌عنوان تهیه کننده نیز در آن حضور دارد.

سریال Invincible قرار است یک سریال انیمیشنی بزرگسالانه باشد. این سریال انیمیشنی داستان مارک گریسون را روایت می‌کند که قدرت و استعداد‌های پدرش، اومنی-من را به ارث برده و در کمیک آن شاهد به تصویر کشیده شدن مشکلات او و دست و پنجه نرم کردن آن با قدرت‌هایش و همچنین مسئولیت‌هایش به عنوان یک نوجوان بی تجربه هستیم. شخصیت مارک گریسون برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۲ و در کمیک Tech Jacket معرفی شد؛ اما اولین شماره کمیک Invincible در سال ۲۰۰۳ عرضه گردید و در نهایت شماره ۱۴۴ و پایانی آن در فوریه امسال منتشر شد.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده