نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

اکران ریبوت فیلم کینه تاخیر خورد

طبق گزارشی جدید، ریبوت فیلم ترسناک The Grudge (کینه) که پیش‌تر تاریخ اکران آن دو ماه جلو افتاده بود، حال با تأخیری چند ماهه روی پرده خواهد رفت.

در گزارشی جدید که سایت Exhibitor Relations منتشر کرده است، اعلام شد که تاریخ اکران ریبوت فیلم The Grudge (کینه) که قرار بود در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸) اکران شود، تغییر کرده است و این اثر با تأخیری ۶ ماهه روی پردهٔ سینما خواهد رفت. پیش از این، پروژه ترسناک سونی پیکچرز (Sony Pictures) برای اکران در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود، اما حال طبق گزارش جدید، این فیلم قرار است در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه ۱۳۹۸) اکران خود را روی پردهٔ سینما آغاز کند.

با وجود آنکه ماه ژانویه، ماه خیلی خوبی برای اکران فیلم‌ها نیست، اما در مورد ژانر وحشت اوضاع کمی فرق دارد و فیلم‌های این ژانر معمولاً در این ماه در گیشه فروش خوبی دارند

ماه ژانویه، ماه خوبی برای فیلم‌های ترسناک بوده است و به‌تازگی فیلم Escape Room (اتاق فرار) که یکی از جدیدترین آثار اکشن، علمی تخیلی، درام، اسرارآمیز، هیجان‌انگیز و ترسناک کمپانی کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) است و توسط آدام روبیتل، کارگردان آثار ترسناکی همچون فیلم The Taking of Deborah Logan (گرفتن دبورا لوگان)، فیلم Insidious: The Last Key (توطئه‌آمیز: آخرین کلید) و نویسنده فیلم Paranormal Activity: The Ghost Dimension (فعالیت فراطبیعی: بعد شبح) ساخته شده است، در روز چهارم این ماه روی پردهٔ سینما رفت و تا این لحظه فروش بسیار خوب ۷۶ میلیون دلاری داشته است که با توجه به بودجهٔ کمتر از ۱۰ میلیون دلاری این فیلم، رقم بسیار خوبی است. فیلم اکشن، علمی و تخیلی، درام، اسرارآمیز، هیجان‌انگیز و ترسناک Glass (گلس) کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) که به‌دست ام. نایت شیامالان، کارگردان فیلم Split (شکافته)، فیلم The Visit (ملاقات)، فیلم After Earth (پس از زمین)، فیلم The Last Airbender (آخرین باد افزار) و فیلم The Happening (اتفاق) ساخته شده است، هم‌اکنون روی پردهٔ سینما قرار دارد و تا این لحظه با بودجهٔ ۲۰ میلیون دلاری، فروش ۱۶۲ میلیون دلاری در گیشه داشته است.

Grudge

با وجود آنکه ماه ژانویه، ماه خیلی خوبی برای اکران فیلم‌ها نیست و سازندگان علاقه‌ای به اکران آثار خود در این ماه ندارند، اما در مورد ژانر وحشت اوضاع کمی فرق دارد و فیلم‌های این ژانر معمولاً در گیشه فروش خوبی دارند که از این میان می‌توان به آثاری چون Cloverfield (کلاورفیلد)، محصول سال ۲۰۰۸ با فروش ۱۷۱ میلیون دلاری، Mama (ماما)، محصول سال ۲۰۱۳ با فروش ۱۴۵ میلیون دلاری، فیلم Split، محصول سال ۲۰۱۷ با فروش عالی ۲۷۸ میلیون دلاری و فیلم‌هایی دیگری چون Insidious: The Last Key و The Bye Bye Man (بای بای من) اشاره داشت.

دمیان بیچیر، آندره‌ آ ریسبرو، جان چو، لین شی، جکی ویور، بتی گیلپین، ویلیام سدلر و فرانکی فایسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم کینه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول بهار امسال انجام شده است.

لین شی در مصاحبه با سایت ComicBook در رابطه با ریبوت فیلم ترسناک Grudge چنین گفته بود:

صبر کنید تا این فیلم را ببینید. ریبوت Grudge ترسناک‌ترین فیلمی بوده است که در آن حضور داشته‌ام و شکی در این مورد نیست و بخشی هم که من در آن حضور دارم، ترسناک‌ترین بخش فیلم است. دیدن این فیلم هوش از سرتان خواهد بود! آن چیزی که این فیلم را متفاوت کرده است، کارگردانی نیکلاس پسی است که کارگردان و نویسنده‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود؛ وی واقعاً ذهن خیال‌پرداز و خلاقی دارد.

نیکلاس پسی، کارگردان فیلم The Eyes of My Mother (چشم‌های مادرم) و فیلم Piercing (پیرسینگ)، کارگردانی ریبوت فیلم Grudge را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم کینه هم بر عهده جف بولر، نویسنده فیلم The Midnight Meat Train (قطار گوشت نیمه شب) بوده است. همچنین سم ریمی که پیش از این تهیه‌کنندگی دو قسمت اول نسخه غربی مجموعه ترسناک کینه را بر عهده داشت، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ریبوت فیلم The Grudge حضور دارد. سم ریمی به‌همراه راب تاپرت از شرکت گوست هاوس پیکچرز، به‌عنوان تهیه‌کننده و نیتن کاهانی، ارین وسترمن، اسکایلر وایس، روی لی و داگ دیویسون هم به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ریبوت فیلم The Grudge حضور دارند.

اولین فیلم The Grudge با بازی سارا میشل گلر و به کارگردانی تاکاشی شیمیزو، که در اصل یک بازسازی غربی از فیلم Ju-on: The Grudge (جو-آن: کینه) است، در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این فیلم داستان یک پرستار آمریکایی با بازی گلر را روایت می‌کرد که که در شهر توکیو مشغول به کار شده بود. او از یک طلسم که خشم بسیار زیاد و غیر قابل کنترلی را در او به وجود می‌آورد، رنج بسیار زیادی می‌برد. در ادامه دو دنباله دیگر برای فیلم The Grudge ساخته و در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ منتشر شد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده