نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

تاریخ انتشار بلوری فیلم Mortal Engines اعلام شد

بخش محصولات خانگی کمپانی یونیورسال تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Mortal Engines را تایید و اعلام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی) تایید و اعلام شده است. به گفته بخش محصولات خانگی کمپانی یونیورسال پیکچرز نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم که شامل نسخه 4K Ultra HD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۹ (۲۱ اسفند ۱۳۹۷) منتشر خواهند شد. نسخه خانگی فیلم Mortal Engines دارای محتوای اضافه از جمله ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت شهر لندن، ویدیوی ساخت مناطق هوایی و دریایی فیلم، فایل صوتی کریستین ریورز، کارگردان فیلم Mortal Engines در مورد ساخت فیلم و همچنین فیلمبرداری فیلم در کشور نیوزیلند، نیز خواهد بود.

فیلم Mortal Engines ماه آذر امسال به روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای متوسط و ضعیفی را هم از سوی منتقدان دریافت کرد. همچنین این فیلم در گیشه عملکرد بسیار ضعیفی را داشت و این فیلم به یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های سال ۲۰۱۸ تبدیل شد. فیلم Mortal Engines تاکنون کمی بیش از ۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این عملکرد شامل فروش نزدیک به ۱۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۴.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بودجه ساخت فیلم Mortal Engines بدون در نظر گرفتن هزینه تبلیغات، ۱۰۰ میلیون دلار اعلام شده و بسیار بعید است که دستور ساخت دنباله آن صادر شود.

هرا هیلمار، هوگو ویوینگ، رابرت شیهان، رونان رافتری، استفن لانگ، جیهائه، لیلا جرج، پاتریک مالاهید، کالین سالمون، سوفی کاکس، مارک هادلو و رجه جین پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Engines حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستین ریورز، سازنده جلوه‌های ویژه دو سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و فیلم The Hobbit (هابیت) به‌همراه فیلم King Kong (کینگ کونگ)، کارگردانی فیلم Mortal Engines را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Engines بر عهده فیلیپا بوینس، پیتر جکسون و فرن والش بوده و همچنین پیتر جکسون به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور داشته است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده