نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

تصویر تبلیغاتی جدید فیلم Aladdin با محوریت ظاهر آبی رنگ جنی

تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Aladdin منتشر شده که این تصویر ظاهر کامل و آبی رنگ جنی، غول چراغ جادو را نشان می‌دهد.

ماه مهر امسال بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Aladdin (علاالدین) را منتشر کرد و در ادامه اولین تصاویر رسمی این فیلم لایو اکشن نیز در ماه آذر منتشر شد. با این حال، ظاهر جنی که با نام غول چراغ جادو نیز شناخته می‌شود، جنجال زیادی را به پا کرد. در واقع این شخصیت طبق تصاویر نه تنها آبی رنگ نبود، بلکه ظاهر انسانی و ساده‌ای را نیز داشت که ویل اسمیت، بازیگر نقش جنی ظاهرا تنها با یک گریم جلوی دوربین رفته است. با این حال، گای ریچی، کارگردان فیلم علاالدین خیلی سریع اعلام کرد که جلوه‌های ویژه جنی هنوز آماده نمایش نشده است و این تصاویر در فیلم تفاوت خواهند داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم علاالدین منتشر شده که از ظاهر شخصیت جنی رونمایی می‌کند. در این تصویر شاهد یک نمای کلی از جنی هستیم که نشان می‌دهد این شخصیت قرار نیست ظاهری انسانی حداقل در بیشتر فیلم داشته باشد و شاهد نسخه CG آن در فیلم خواهیم بود. همچنین جنی در تصویر تبلیغاتی فیلم Aladdin آبی رنگ است تا خیال طرفداران حداقل از نظر وفاداری شخصیت جنی به منبع اقتباس کمی راحت شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aladdin

Aladdin

منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جینی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس و نومان اکاردر نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن علاالدین بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم Snatch (قاپ زنی)، بوده است.

فیلم Aladdin برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. انیمیشن Aladdin در سال ۱۹۹۲ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۵۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این انیمیشن نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار شده بود که توانست دو جایزه اسکار نیز دریافت کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده