نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴

کارگردان جدید فیلم Uncharted مشخص شد

طبق خبرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد که سونی پیکچرز خیلی زود کارگردان جدید فیلم Uncharted را انتخاب و استخدام کرده است.

اواخر ماه گذشته بود که شاون لوی، کارگردان سه گانه فیلم Night at the Museum (شب در موزه) و چند قسمت از سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، که قرار بود وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted (آنچارتد) را بر عهده داشته باشد، پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد و اعلام شد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده نخواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان جدید فیلم Uncharted انتخاب و معرفی شده است. دان تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد)، پس از توافق با کمپانی سونی پیکچرز، کارگردانی فیلم آنچارتد که اقتباسی از یک بازی ویدیویی بسیار محبوب به همین نام است، را بر عهده گرفته و جانشین لوی در این فیلم خواهد شد.

دان تراختنبرگ

ورایتی در ادامه اضافه می‌کند که از سال ۲۰۱۶، سونی امیدوار به همکاری با تراختنبرگ برای ساخت یک فیلم بوده است و با اینکه به هدف ساخت یک فیلم ترسناک با این کارگردان نرسیده، اما در نهایت به نظر می‌رسد که قرار است با او در یک پروژه دیگر همکاری کند. علاوه بر کارگردانی فیلم Ten Cloverfield Lane، تراختنبرگ کارگردانی قسمت Playtest از سریال Black Mirror (آینه سیاه) و قسمت پایلوت سریال The Boys (بویز) را نیز بر عهده داشته است. تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، نقش نیتن دریک جوان را در فیلم Uncharted بر عهده دارد. گفته می‌شود که سونی پیکچرز اواخر سال ۲۰۱۹ را برای شروع فیلمبرداری و تولید فیلم آنچارتد در نظر گرفته که در آن زمان تور مطبوعاتی و تبلیغاتی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) نیز به پایان رسیده است.

کمپانی سونی پیکچرز در طول سال‌های اخیر همواره به دنبال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس مجموعه بازی Uncharted بوده است، اما تاکنون کارگردان‌های زیادی این پروژه را ترک کرده‌اند. علاوه بر لوی که آخرین کارگردان این فهرست است، نام‌های دیگری چون دیوید او. راسل، سث گوردون، و نیل برگر، نیز قرار بود کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داشته باشند، اما مدت کوتاهی بعد این پروژه را ترک کردند. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جو کارناهان، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم The Grey (خاکستری) و فیلم The A-Team (تیم آ)، بوده است. 

با این حال، هنوز تاریخی برای اکران جدیدی فیلم Uncharted اعلام نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده