نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

سونی به دنبال ساخت سریالی براساس شخصیت‌های انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse

به نظر می‌رسد که سونی پیکچرز در نظر دارد تا سریال‌هایی را براساس شخصیت‌های انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse تولید و منتشر کند.

سال ۲۰۱۸ به سالی موفق برای کمپانی سونی پیکچرز تبدیل شد. در این سال، فیلم Venom (ونوم) عملکرد بسیار درخشانی را در گیشه داشت و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) نه تنها توانست عملکرد بسیار خوب و بالاتر از انتظاری را در گیشه به نمایش بگذارد، بلکه با تحسین منتقدان مواجه شد و از آن به عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های سینمایی تاریخ سینما از مجموعه‌های ابرقهرمانی یاد می‌شود. همچنین به‌تازگی انیمیشن Spider-Man‌ (اسپایدرمن) جایزه گلدن گلوب بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کرده است. علاوه بر این، دنباله انیمیشن اسپایدرمن و یک قسمت فرعی با حضور شخصیت‌های زن مجموعه مرد عنکبوتی، نیز در دست ساخت استحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse ممکن است به دنیای تلویزیون نیز وارد شود.

نیویورک تایمز گزارش داد که کمپانی سونی پیکچرز به دنبال ساخت سریال‌های تلویزیونی براساس شخصیت‌های انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse است، اما اطلاعات بیشتری از این پروژه‌های احتمالی در دسترس نیست و به احتمال زیاد این پروژه‌ها بی‌شباهت به سریال‌های تلویزیونی انیمیشن‌های کمپانی انیمیشن‌سازی دریم ورکس نخواهد بود. تمرکز یکی از سریال‌های مرد عنکبوتی احتمالا روی شخصیت محبوب اسپایدر-هم (پیتر بنجامین پورکر) خواهد بود که محبوبیت زیادی را پس از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse به‌دست آورده است. شخصیت‌های دیگری چون پنی پارکر (SPDR) و مرد عنکبوتی نوآر (Spider-Man Noir) نیز گزینه‌های احتمالی دیگر سونی پیکچرز برای ساخت سریال خواهند بود. انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse تاکنون بیش از ۲۷۵.۷ میلیون دلار که شامل ۱۳۵.۲ در آمریکای شمالی و ۱۴۰.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهانی می‌شود، فروش کرده است. بودجه ساخت انیمیشن Spider-Man‌ حدود ۹۰ میلیون دلار اعلام شده است. 


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده