نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۳

حیرت و شگفتی مدیر اجرایی شبکه HBO پس از تماشای فصل هشتم سریال Game of Thrones

ریچارد پلپر، مدیر اجرایی شبکه HBO، در مصاحبه جدید خود گفت که او تمامی قسمت‌های فصل هشتم سریال Game of Thrones را دوبار تماشا کرده است.

اولین تیزر تریلر رسمی فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) منتشر شد که این تیزر کوتاه حاوی هیچ تصویر رسمی از این سریال مورد انتظار نبود. همچنین روز گذشته شبکه HBO در حاشیه مراسم گلدن گلوب تیزری از سریال‌های خود در سال ۲۰۱۹ را نمایش داد که حاوی اولین تصاویر رسمی فصل هشتم این سریال نیز بود که در آن به دنیای وستروس و وینترفل بازگشتیم و شاهد اولین ملاقات سانسا استارک با دنریس تارگرین بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۶ قسمت فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت به ۶ فیلم سینمایی توصیف شده‌اند. ریچارد پلپر، مدیر اجرایی شبکه HBO، در مصاحبه با ورایتی گفت که ۶ قسمت فصل پایانی سریال Game of Thrones مانند ۶ فیلم سینمایی هستند. او گفت که این قسمت‌ها را تا به امروز دوبار تماشا کرده است و هنوز جلوه‌های ویژه فصل هشتم این سریال به پایان نرسیده، اما آن را فوق العاده و تماشایی توصیف کرده است. پلپر گفت:

آن‌ها ۶ فیلم تماشایی را ساخته‌اند. واکنش من در زمان تماشای این قسمت‌ها این بود که انگار دارم یک فیلم را تماشا می‌کنم.

Game of Thrones

پلپر در ادامه گفت که دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، فراتر از انتظارات عمل کرده‌اند و آن‌ها انتظارات از فصل هشتم سریال Game of Thrones فراتر از چیزی که انتظارش را داشتند، بالا برده‌اند. همچنین جلوه‌های ویژه سریال هنوز کامل نشده و شاید به همین دلیل باشد که تاکنون اولین تریلر رسمی فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت منتشر نشده است. پلپر گفت:

آن‌ها فراتر از انتظار عمل کرده‌اند. من دو بار بدون هیچ جلوه ویژه‌ای سریال را تماشا کرده‌ام و هر دوبار باعث حیرت و هیجان من شده است. همه برای خلق و ساخت یک داستان سرایی خارق العاده و جادویی در این مجموعه جادویی همکاری کرده‌اند.

Game of Thrones

فصل هشتم سریال Game of Thrones در ۶ قسمت تولید شده و پخش آن از ماه آوریل سال ۲۰۱۹ (فروردین یا اردیبهشت ۱۳۹۸) از شبکه HBO آغاز خواهد شد. همچنین این سریال قرار است دارای یک قسمت ویژه نیز باشد که در این قسمت بیشتر بازیگران اصلی سریال در ۸ فصل آن حضور خواهند داشت. علاوه بر این، یک صحنه نبرد در فصل هشتم سریال Game of Thrones در طول ۵۵ شب فیلمبرداری و تولید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده