نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

تاریخ آغاز پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones

کمپانی HBO اعلام کرد که پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones از ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین/اردیبهشت ۹۸) آغاز خواهد شد. 

بدون شک بازی تاج و تخت یا همان Game of Thrones یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها است که طرفدارانش بی‌صبرانه منتظر آغاز فصل هشتم و پایانی آن هستند. کمپانی HBO امروز با انتشار یک ویدیو، اعلام کرد که پخش فصل هشتم این سریال از ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین/اردیبهشت ۹۸) رسما آغاز خواهد شد که مشابه زمان پخش فصل‌های اول تا ششم سریال است و فقط فصل هفتم بازی تاج و تخت بود که پخش آن به جای ماه آوریل از ماه جولای آغاز شد. 

فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است پایان‌بخش اتفاقات مختلف این سریال باشد و سازندگان اعلام کرده‌اند که در جریان این فصل شاهد نبرد بسیار بزرگی خواهیم بود که بزرگ‌ترین نبرد به‌تصویر کشیده‌شده در کل مجموعه است. از تهیه‌کنندگان اجرایی این فصل سریال می‌توان به دیوید بنیاف، دی.بی وایس، کارولین استراوس، فرانک دولگر و برنادت کالفیلد اشاره داشت. 

با اینکه فصل هشتم قرار است پایانی بر سریال بازی تاج و تخت باشد، اما شبکه HBO قصد ساخت سریالی فرعی با نام The Long Night از آن را دارد که اخیرا بازیگرانی چون نائومی واتس به آن پیوستند. همچنین در دیگر اخبار مرتبط با این سریال، جرج آر آر مارتین اخیرا توضیحاتی پیرامون دلایل پیش رفتن کُند نوشتن داستان The Winds of Winter ارائه کرده بود که می‌توانید آن‌ها را در زومجی بخوانید. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده