نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

مدت زمان فیلم Captain Marvel مشخص شد

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت AMC، مدت زمان و رتبه بندی سنی فیلم Captain Marvel مشخص و اعلام شده است. 

ماه گذشته بود که مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Captain Marvel را منتشر کرد. حال مدت زمان فیلم کاپیتان مارول مشخص و اعلام شده است. وب‌سایت سینماهای AMC اعلام کرد که این فیلم با رتبه بندی سنی PG-13 که قابل انتظار هم بود، به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین AMC اعلام کرد که مدت زمان فیلم Captain Marvel قرار است ۱۳۰ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه باشد که مدت زمان معمول در فیلم‌های ابرقهرمانی و دنیای سینمایی مارول است که در آن قرار است شاهد منشا داستانی شخصیت کارول دانورز و دلیل غیبت این شخصیت در طول این سال‌ها باشیم. با توجه به اینکه هنوز مراحل پس از تولید فیلم کاپیتان مارول به اتمام نرسیده است، امکان تغییر مدت زمان این فیلم تا زمان اکران وجود دارد، اما با توجه به اعلام آن در حال حاضر می‌توان انتظار شروع پیش فروش بلیت‌های فیلم Captain Marvel را از هفته آینده داشت. علاوه بر این، تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که شخصیت کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، با کلاه موهاوک خود قابل مشاهده است:

 Captain Marvel

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. ژنوا رابرتسون‌-دوورت، جک شفر، مگ لفاوه و نیکول پرلمن به‌همراه فلک و بودن، نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. همچنین روز دوشنبه هفته آینده نیز باید منتظر نمایش جدیدی از فیلم کاپیتان مارول باشیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده