نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

طرفداران سریال Stranger Things به بررسی پیام پنهان تیزر جدید فصل سوم آن پرداختند

به‌تازگی برخی از طرفداران سریال Stranger Things پیام پنهان تیزر جدید فصل سوم این سریال را بررسی کرده‌اند.

روز گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس با انتشار پوستر و تیزری جدید تاریخ انتشار فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) را رسما تایید و اعلام کرد. فصل سوم این سریال فوق العاده مورد انتظار سال ۲۰۱۹ قرار است در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ۱۳۹۸) از شبکه Netflix منتشر شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران به بررسی پیام و نکات مخفی تیزر و پوستر جدید فصل سوم این سریال پرداخته‌اند. این تیزر با نمایش بخش‌هایی از برنامه Dick Clark's New Year's Rockin' Eve سال ۱۹۸۵ آغاز می‌شود و پس از آن یک صفحه سبز رنگ نمایش داده می‌شود که در آن اطلاعاتی رمزی قابل مشاهده است. در این تصویر جمله‌هایی مثل Lynx Corp یا SilverCatFeeds دیده می‌شود که هنوز مشخص نیست که به چه موضوعی اشاره دارد، اما طبق گفته برخی از طرفداران این صفحه احتمالا به دشمن جدید این قسمت یا حتی بازگشت Mind Flayer ملقب به شدو مانستر (Shadow Monster) اشاره می‌کند. با این حال، یک کلمه روسی نیز در این تصویر حضور دارد که در واقع اگر آن را در گوگل ترنسلیت وارد کنید، نام الون دیده می‌شود:

با این حال، در بخشی از تریلر شاهد جمله زمانی که آبی و زرد در غرب یکدیگر را دیدار می‌کنند،‌ هستیم که اگر به پوستر دقت کنید، می‌توانید به این نتیجه برسید که منظور از این جمله مایک و الون بوده است، اما اگر توجه کنید لباس ویل بایرز نیز آبی رنگ است و همچنین در تصاویر پشت صحنه فصل سوم سریال Stranger Things، شاهد لباس زرد رنگ الون نیز بوده‌ایم! همچنین در بخشی از تیزر، ساعت ۹:۴۵ نشان داده می‌شود که احتمالا به زمان ملاقات این دو شخص اشاره دارد. همچنین در ثانیه ۴۶ از کد مورس استفاده شده است که در صورت ترجمه کلمه Dead را مشاهده خواهید کرد که شایعات مرگ یکی از شخصیت‌های اصلی در فصل سوم این سریال را قوت می‌بخشد. بخش ژاپنی شبکه نتفلیکس نیز تیزر متفاوتی از تاریخ انتشار فصل سوم سریال Stranger Things را منتشر کرده است و در هر حال به نظر می‌رسد که مایند فلایر برنامه مرگباری را در یک جشن بزرگ در هاوکینز خواهد داشت.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده