نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

شان لوی از کارگردانی فیلم Uncharted کناره گیری کرد

شان لوی، کارگردان فیلم Uncharted، رسما پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد تا بار دیگر این فیلم کارگردان خود را از دست دهد.

ماه آبان سال ۱۳۹۵ بود که شاون لوی، کارگردان سه گانه فیلم Night at the Museum (شب در موزه)، فیلم Real Steel (فولاد اصل) و چند قسمت از سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted (آنچارتد) را بر عهده گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوی نیز پروژه ساخت این فیلم را ترک کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شان لوی تصمیم گرفت تا دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده نداشته باشد و در عوض او کارگردانی فیلم Free Guy (مرد آزاد) با بازی رایان رینولدز، را بر عهده گرفته است. حال به نظر می‌رسد که کمپانی سونی پیکچرز باید یک کارگردان جدید را برای ساخت فیلم Uncharted استخدام کند.

شاون لوی

با این حال، تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، همچنان نقش نیتن دریک جوان را در فیلم Uncharted بر عهده خواهد شد. کمپانی سونی پیکچرز در طول سال‌های اخیر همواره به دنبال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس مجموعه بازی Uncharted بوده است، اما تا به امروز این تلاش حاصلی را نداشته و تاکنون کارگردان‌های زیادی این پروژه را ترک کرده‌اند. علاوه بر لوی که آخرین کارگردان این فهرست است، نام‌های دیگری چون دیوید او. راسل، سث گوردون، و نیل برگر، نیز قرار بود کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داشته باشند، اما مدت کوتاهی بعد این پروژه را ترک کردند. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جو کارناهان، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم The Grey (خاکستری) و فیلم The A-Team (تیم آ)، بوده است. دی سال ۹۵، او تایید کرد که کار نوشتن فیلمنامه فیلم Uncharted به پایان رسیده است.

در حال حاضر فیلم Uncharted تاریخ اکرانی را ندارد و وضعیت این پروژه در حال حاضر شفاف نیست و هنوز زمانبندی برای شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم اعلام نشده است. ماه تیر امسال، آلان آنگار که یکی از طرفداران مجموعه بازی آنچارتد است، یک فیلم کوتاه و غیر رسمی از این مجموعه را تولید و منتشر کرد که نیتن فیلیون، بازیگر سریال Firefly (فایرفلای) و سریال Castle (کسل)، نقش نیتن دریک را در این فیلم بر عهده داشت.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده