نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

اولین تصاویر رسمی فیلم Aladdin منتشر شد

کمپانی والت دیزنی اولین تصاویر رسمی فیلم Aladdin را منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم هستیم.

ماه مهر امسال بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Aladdin (علاالدین) را منتشر کرد که این تریلر حاوی تصاویر چندان زیادی از این فیلم لایو اکشن نبود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی این فیلم منتشر شده است. مجله انترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم Aladdin اختصاص داده است و در این شماره شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی از شخصیت‌هایی چون جینی با بازی ویل اسمیت و یاسمین با بازی نائومی اسکات نیز هستیم. همچنین در این تصاویر شخصیت علاالدین با بازی منا مسعود، کاراکتر شرور و منفی جعفر با بازی مروان کنزاری و میمون ابو (Abu) نیز حضور دارند. با این حال، شاید ظاهر جینی در فیلم Aladdin باعث شود تا کمی ناامید شوید، اما طبق گفته سازندگان فیلم، هنوز جلوه‌های ویژه این شخصیت به اتمام نرسیده و در فیلم شاهد نسخه کامل و آبی رنگ جینی خواهیم بود و این تصاویر در فیلم کاملا تفاوت خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Aladdin

منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جینی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس و نومان اکار در نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن علاالدین بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم Snatch (قاپ زنی)، بوده است.

فیلم Aladdin قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. انیمیشن Aladdin در سال ۱۹۹۲ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۵۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این انیمیشن نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار شده بود که توانست دو جایزه اسکار نیز دریافت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده