نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تریلر ریبوت فیلم Hellboy به زودی منتشر خواهد شد

کمپانی لاینزگیت اطلاعات اولین تریلر ریبوت فیلم Hellboy را ثبت کرده است که نشان می‌دهد به زودی باید شاهد انتشار آن باشیم.

در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، اولین تریلر ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی) نمایش داده شد و مدت کوتاهی بعد این تریلر توسط طرفداران فاش شد، اما این تریلر تا به امروز به طور رسمی منتشر نشده است. مدتی پیش نیز مجله امپایر تصویر جدیدی از فیلم هل بوی منتشر کرد. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر ریبوت فیلم Hellboy به زودی منتشر خواهد شد. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت تریلرترک منتشر کرده، روز جمعه هفته گذشته کمپانی لاینزگیت اطلاعات اولین تریلر این فیلم را در وب‌سایت AlbertaFilmRating ثبت کرده است؛ این وب‌سایت اعتقاد دارد که این تریلر قرار است در طول این هفته منتشر شود. مدت زمان اولین تریلر فیلم Hellboy حدود ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه خواهد بود که نسبت به تریلر کامیک کان این فیلم حدود ۳۰ ثانیه طولانی‌تر است.

اولین تریلر ریبوت فیلم Hellboy قرار است بخشی از تریلرهایی باشد که پیش از نمایش فیلم Aquaman (آکوامن)، محصول کمپانی برادران وارنر در سینماها پخش خواهد شد و قابل انتظار است که این تریلر چند روز زودتر به صورت رسمی منتشر شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما ممکن است کمپانی لاینزگیت به زودی تاریخ انتشار اولین تریلر ریبوت فیلم Hellboy را رسما تایید و اعلام کند. نیل مارشال، کارگردان فیلم The Descent (نزول) و دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، کارگردانی ریبوت فیلم Hellboy را بر عهده داشته است.

دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، میلا یوویچ در نقش ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیم در نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن، توماس هیدن چرچ در نقش لابستر جانسون، پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hellboy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Hellboy قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده