نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

انیمه سینمایی جدید کارگردان انیمه Your Name رسما معرفی شد

ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Your Name از انیمه سینمایی جدید خود برای اکران در سال ۲۰۱۹ رسما رونمایی کرد.

بدون هیچ شکی انیمه Your Name (نام تو)، یکی از تحسین شده‌ترین و بهترین انیمه‌های سینمایی چند سال اخیر است که تولید و منتشر شده و حتی هالیوود نیز به دنبال ساخت یک اقتباس لایو اکشن از این انیمه بسیار موفق است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پروژه جدید ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Your Name، رسما تایید و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ComicNatalie منتشر کرده، ماکوتو شینکای اعلام کرد که Weathering With You نام انیمه سینمایی جدید او است که سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این انیمه سینمایی داستان یک دختر و پسر جوان را روایت می‌کند که سرنوشت خود در این جهان را به آب و هوای درهم گسیخته خواهند سپرد. شما در ادامه می‌توانید اولین پوستر منتشر شده از انیمه Weathering With You را مشاهده کنید:


 Weathering With You Poster 

این پسر که در یک جزیره در ژاپن زندگی می‌کند، به شهر توکیو نقل مکان کرده و این در حالی است که دختر این انیمه توانایی کنترل آب و هوا با دعا کردن را دارد. با اینکه اطلاعات بیشتری از انیمه Weathering With You در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که این انیمه نیز قرار است مانند انیمه Your Name دارای عناصر ماور الطبیعه باشد. علاوه بر کارگردانی، شینکای وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمه را نیز بر عهده دارد. ماسایوشی تاناکا برای طراحی شخصیت، اتسوشی تامورا برای کارگردانی انیمیشن و هیروشی تاکیگوچی برای کارگردانی هنری، از دیگر عوامل تولید انیمه Weathering With You هستند و کمپانی CoMix Wave Films (کومیکس ویو فیلمز) نیز وظیفه تولید این انیمه را بر عهده خواهد داشت. 

انیمه Weathering With You در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸) در کشور ژاپن اکران خواهد شد، اما تاریخ اکران در دیگر کشورهای جهان از جمله آمریکا، هنوز اعلام نشده است. همچنین کوتارو دیگو و نانا موری صداپیشگی شخصیت‌های اصلی انیمه Weathering With You را که به ترتیب صداپیشگی شخصیت هوداکو موریشیما و شخصیت هینا آمانو نام دارند، نیز بر عهده خواهند داشت.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده