نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

لایو اکشن انیمه Your Name ساخته خواهد شد

براساس گزارشات به دست آمده، به نظر می‌رسد قرار است لایو اکشنی براساس انیمه محبوب و فوق‌العاده پرفروش نام تو (Your Name) ساخته شود.

انیمه Your Name (نام تو) نه تنها یک فیلم خیلی خوب با داستانی فوق‌العاده بود بلکه می‌توان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین انیمه‌ها در تمام طول تاریخ از آن نام برد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که قرار است توسط استودیوهای هالیوودی و البته جی. جی. آبرامز لایو اکشنی براساس این انیمه مشهور و محبوب ساخته شود.

براساس گزارشاتی که از سایت خبری Screen Daily به دست ما رسیده، دو کمپانی Paramount Pictures و Bad Robot Productions در پشت پروژه تولید لایو اکشن انیمه نام تو قرار دارند. همچنین علاوه بر این دو کمپانی، جی. جی. آبرامز، لیندزی وبر و گنکی کاوامورا  (تهیه کننده اصلی انیمه نام تو) از جمله تهیه کنندگان و دست اندر کاران اصلی این پروژه هستند. اریک هیزرر نویسنده و تهیه کننده فیلم Arrival (ورود) در حال نوشتن فیلمنامه این لایو اکشن است و کمپانی توزیع کننده اصلی انیمه یعنی کمپانی توهو، علاوه بر اینکه قرار است در نوشتن فیلمنامه به هیزرر کمک کند، وظیفه انتشار و اکران این فیلم در ژاپن را هم برعهده دارد.

گنکی کاوامورا در گفتگویی کوتاه درباره این لایو اکشن توضیح داد:

تا به این لحظه ملاقات‌های واقعا هیجان‌انگیزی که در داستان قرار است وجود داشته باشد خیلی خلاقانه و با ایده‌هایی فوق‌العاده جالب  تقریبا پی‌ریزی شده و طرح‌های اولیه آن زده شده است و قرار است شاهد تجربه فوق‌العاده‌ای باشیم. من به شدت به این موضوع افتخار می‌کنم که قرار است در روند ساخت این لایو اکشن با این سازندگان باورنکردنی همکاری کنم. ما می‌خواهیم با کمک یکدیگر نسخه لایو اکشن هالیوودی انیمه Your Name را برای بینندگان به اکران دربیاوریم.

البته با توجه به نسخه لایو اکشن هالیوودی اخیری که براساس یکی دیگر از انیمه‌های ژاپنی ساخته شده بود و از نظر طرفداران و بینندگان آنطور که باید و شاید کیفیت لایو اکشن و انیمه قابل مقایسه نبود، این موضوع کاملا طبیعی است که دوست داران سینما کمی از هیجانشان برای دیدن این لایو اکشن کم شده باشد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده