// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

چارلی کاکس از لغو سریال دردویل توسط نتفلیکس می‌گوید

چارلی کاکس، بازیگر نقش متیو مورداک در سریال محبوب Daredevil، دیدگاه‌ها و نظراتش را نسبت به لغو این سریال توسط شبکه استریم نتفلیکس بیان می‌کند. 

طی چند هفته گذشته شبکه استریم Netflix (نتفلیکس) روندی را در پیش گرفته است که طی آن سریال‌های مشترک این شبکه با کمپانی مارول یکی پس از دیگری از ادامه مسیرشان بازداشته می‌شوند و برای همیشه از لیست کار این شبکه خارج می‌شوند. این روند تابه‌حال سه سریال Iron Fist (آیرون فیست)، Luke Cage (لوک کیج) و Daredevil (دردویل) را قربانی خود کرده است و انتظار می‌رود که به زودی اثرات اولیه‌اش را روی دو سریال باقی‌مانده از دنیای تلویزیونی مارول بگذارد. این دو سریال که شامل Jessica Jones (جسیکا جونز) و Punisher (پانیشر) می‌شوند، قرار است برای به نمایش در آمدن به ترتیب فصل سوم و دوم خود بار دیگر میهمان شبکه نتفلیکس باشند.

بین تمامی موضوعات و عواقب پیش آمده ناشی از اختلافات احتمالی بین نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول هیچ یک به اندازه لغو سریال دردویل طرفداران این دنیای ابرقهرمانی را ناراحت و ناامید نکرد. سریال دردویل که کارش را سال ۲۰۱۵ آغاز کرد و با پخش سه فصل به راهش در تلویزیون ادامه داد توانست نظر بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کند؛ تا حدی که بسیاری از تماشاگران، آن را بهترین مجموعه تلویزیونی براساس یک شخصیت کمیک بوکی می‌دانستند. بازیگر نقش اول این سریال یعنی چارلی کاکس که وظیفه ایفای نقش متیو مورداک یا همان دردویل را بر عهده داشت، بعد انتشار اخبار لغو سریال در سکوت خبری موقتی فرو رفت؛ اما او بعد از مدت کوتاهی سکوتش را در برابر این اتفاق شکست و نظرات و دیدگاه‌هایش را به صورت علنی مطرح کرد. او در مصاحبه اش با EW می‌گوید:

خیلی از ما [عوامل سازنده سریال] واقعا انتظار داشتیم که به راهمان ادامه دهیم. حقیقتا من احساس می‌کردم که کلی داستان داریم که می‌توانیم به روایت آن بپردازیم و با این که لغو این سریال را درک می‌کنم، اما بسیار از این اتفاق ناراحت هستم. دردویل فقط یک سریال خانگی بود؛ اما می‌دانم که این کاراکتر‌ها برای خیلی‌ها ارزشمند بودند.

چارلی کاکس در ادامه صحبتش با EW به این سوال که آیا مایل است در فرصتی دوباره به ایفا نقش مت مورداک برگردد این گونه جواب می‌دهد:

حتما، من نمی‌دانم در آینده چطور چنین اتفاقی ممکن است رخ بدهد، اما شاید یک روز دوباره بتوانم عصا را بردارم و دوباره انجامش دهم.

خیلی غیر عادی و عجیب است اگر به این موضوع فکر کنیم که من دیگر در نقش مت مورداک بازی نمی‌کنم. حتی فکر کردن به آن هم درست نیست؛ چون مت مورداک به مدت چهار سال و نیم قسمتی بزرگ از زندگی و شخصیت من بود.

Daredevil

کاکس در ادامه در کنار بی‌نظیر خواندن کاراکتر‌های سریال، به موضوعاتی مثل لذت به وجود آوردن انواع تناقض‌ها در شخصیت باطنی کارکتر یا هیجان انگیز بودن سکانس‌های مبارزه و حرکات رزمی می‌پردازد؛ اما او در تمام طول مصاحبه‌اش با دقت تمامی صحبت‌هایش را مطرح می‌کند تا از افشای هرگونه اخبار در رابطه با امکان ساخت و فیلمبرداری فصل چهارم دردویل خودداری کند. با وجود این مسئله، او با اشاره کوتاهی به این نکته، نظر‌ها و توجهات را به آینده‌ای احتمالی جلب می‎‌کند:

من دلم نمی‌خواهد که به دیگران امید‌های پوچ بدهم.

بعد از انتشار خبر لغو دردویل بسیاری از طرفداران، این موضوع را مطرح کردند که ممکن است شبکه اختصاصی تازه تاسیس شده کمپانی والت دیزنی، یعنی دیزنی پلاس راه نتفلیکس را ادامه دهد؛ اما از آنجایی که احتمال به حقیقت پیوستن این موضوع بسیار دور از ذهن است می‌توان امید داشت که این شبکه با ریبوت مجموعه دردویل آن را دوباره به تلویزیون برگرداند.

با وجود این که هنوز دو سریال دیگر (جسیکا جونز و پانیشر) در برنامه کاری شبکه نتفلیکس قرار دارند، اما بسیار احتمال می‌رود که پس از انتشار فصل بعدی هر کدام از شبکه، به سرنوشت دردویل دچار شوند. شما کاربران زومجی در این رابطه چه نظری دارید؟ به نظر شما آیا احتمال بازگشت دردویل وجود دارد؟ نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده