نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

پوسترهای جدیدی از فیلم Shazam منتشر شد

کمپانی برادران وارنر پوسترهای جدیدی از فیلم Shazam (شزم) از جمله پوستر کامیک کان برزیل این فیلم را منتشر کرده است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال که اواخر ماه تیر امسال برگزار شد، شاهد انتشار اولین تریلر رسمی فیلم شزم بودیم که در آن یک دنیای متفاوت، رنگارنگ و پر از شوخی‌های مختلف از دنیای سینمایی دی سی (DC) به نمایش گذاشته شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از فیلم Shazam منتشر شده است. اولین پوستر، پوستر اختصاصی این فیلم برای نمایشگاه کامیک کان برزیل 2018 است که در آن شاهد نسخه گرافیکی و کامیکی شخصیت‌های فیلم هستیم. پوستر دوم توسط زکری لوی، بازیگر نقش شزم منتشر شده است که گفته می‌شود این پوستر در واقع به نزدیک بودن به زمان انتشار دومین تریلر رسمی فیلم Shazam اشاره می‌کند. با این حال، قابل انتظار است که دومین تریلر فیلم شزم همزمان با اکران فیلم Aquaman (آکوامن) منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Shazam Poster

Shazam Poster

زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم شزم بر عهده دیوید اف. سندبرگ، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی)، بوده است. همچنین هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. 

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Aquaman نیز با بازی جیسون موموآ و به کارگردانی جیمز وان، قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده