// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۵

اولین تریلر فیلم Shazam منتشر شد

در جریان پنل برادران وارنر در کامیک کان سن دیگو، اولین تریلر فیلم ابر قهرمانی Shazam به کارگردانی دیوید سندبرگ منتشر شد.

شخصیت Shazam یکی از ابرقهرمانانی است که از همان روزهای اولی که زمزمه ساخت فیلمی با محوریت آن شکل گرفت، بسیاری معتقد بودند که شاهد فیلمی متفاوت از دنیای ابرقهرمان‌های دی سی خواهیم بود و با توجه به اولین تریلر منتشر شده از فیلم، به نظر می‌رسد که به نوعی با ددپولِ دنیای دی سی همراه خواهیم شد. فضای طنز و بامزه فیلم به خوبی در این تریلر تقریبا ۳ دقیقه‌ای نمایان است و گویا برای اولین بار قرار است دیگر خبری از پس‌زمینه تاریک و تلخ DC نباشد.

در این فیلم قرار است با نوجوان ۱۴ ساله‌ای به نام بیلی بستون با بازی اشر انجل همراه شویم که تنها با فریاد زدن کلمه «شزم» می‌تواند به ابرقهرمانی جوان و تنومند که زکری لوی نقشش را ایفا می‌کند، تبدیل شود. شزم با اینکه یک قهرمان قوی‌هیکل و پرقدرت به نظر می‌رسد، اما همچنان روحیه یک نوجوان ۱۴ ساله در وجود او زنده است و دست به کارهای بامزه و عجیبی با قدرت‌های ویژه‌اش می‌زند که می‌تواند صحنه‌های خنده‌داری را در فیلم پدید آورد. با این حال او باید خیلی زود به قدرت‌هایش مسلط شود تا بتواند در برابر افراد شرور دکتر تادئوس سیوانا که آنتاگونیست اصلی فیلم محسوب می‌شود، بایستد.

دانلود از آپارات

جدا از زکری لوی و اشر انجل، جایمن هانسو در نقش جادوگر و مارک استرانگ در نقش دکتر تادئوس هنرنمایی می‌کنند. همچنین جک دیلن گریزر در نقش فردی، دوست صمیمی بیلی، گریس فالتون در نقش مری، فیث هرمن در نقش دارلا، یان چن در نقش یوجین و جُوان آرمند در نقش پدرو، از جمله دیگر بازیگران فیلم Shazam به حساب می‌آیند. همچنین کوپر اندروز و مارتا میلانز نیز در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد.

دیوید سندبرگ که پیش از این فیلم‌هایی چون Lights Out و Annabelle: Creation را کارگردانی کرده است، قرار است در فیلم شزم نیز عهده‌دار همین سمت باشد. پیتر سفرن، تهیه‌‌کنندگی و هنری گیدن و درن لمک نیز نویسندگی این اثر را برعهده داشته‌اند. کاراکتر شزم در سال ۱۹۳۹ توسط سی سی بک و بیل پارکر خلق شد و اولین بار نیز در شماره دوم مجموعه Whiz Comics از شرکت Fawcett Comics معرفی شد.

فیلم Shazam در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ اکرانش را آغاز خواهد کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده