نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

سریال Narcos: Mexico برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس سرانجام از تمدید سریال Narcos: Mexico (نارکس: مکزیک) برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس از تمدید سریال Narcos: Mexico برای فصل چهارم خبر داده است. اواخر ماه گذشته بود که فصل اول این سریال که در واقع فصل چهارم سریال Narcos (نارکس) است، از شبکه نتفلیکس منتشر شد. این سریال که اتفاقاتش برخلاف سه فصل اول سریال اصلی به‌جای کشور کلمبیا در کشور مکزیک جریان داشت، با تحسین منتقدان و استقبال گسترده بینندگان شبکه Netflix مواجه شده است. با اینکه اطلاعات بیشتری از فصل دوم این سریال منتشر نشده، اما انتظار می‌رود مانند فصل‌های گذشته، فصل دوم سریال Narcos: Mexico نیز در ۱۰ قسمت تولید و در طول سال آینده میلادی از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

گابریل لونا نقش فلیکس گالاردو، رئیس کارتل مواد مخدر گوادالاخارا را در این سریال بر عهده دارد که گالاردو بزرگترین امپراطوری کارتل مواد مخدر مکزیک را ایجاد کرده است. مایکل پنیا نیز نقش کیکی کامارنا را که مامور DEA است، در فصل چهارم سریال Narcos بر عهده دارد. او خانواده‌اش را از کالیفرنیا به شهر گوادالاخارا در مکزیک می‌برد تا روی پرونده کارتل مواد مخدر این شهر تحقیق کند. در حالی‌که نبرد بین سازمان DEA و دولت مکزیک با کارتل‌های مواد مخدر ادامه دارد و تجارت مواد مخدر در حال رفتن به سمت مدرن شدن است، سرنوشت این دو شخصیت به یکدیگر متصل خواهد شد.

گابریل لونا، مایکل پنیا، آرون استیتن، آلخاندرو ادا، آلفونسو دوسل، کلارک فریمن، ارنستو آلتريو، فرمین مارتینز، فرناندا اورخولا، جراردو تارسنا، گورکا لاسائواسا، مانوئل ماسالوا، واگنر مورا، یول وازکوئز، اسکوت مک‌نری، خولیو سزار سدی‌یو، خوزه ماریا یازپیک، تنوک هورتا، خواکین کوسیو، ترسا رویز و السا دیاز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Narcos: Mexico حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند و پیش بینی می‌شود که بیشتر این بازیگران در فصل دوم این سریال نیز حضور داشته باشند. کریس برانکاتو و کارلو برنارد نیز برای ساخت فصل جدید سریال Narcos بازگشته‌اند و آن‌ها در فصل دوم سری مکزیک آن نیز حضور خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده