نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۲

علاقه بازیگر سریال The Haunting of Hill House به حضور در فصل دوم این سریال

کارلا گوجینو، بازیگر سریال The Haunting of Hill House (تسخیر در عمارت هیل)، علاقمند به حضور در فصل دوم این سریال و همکاری مجدد با مایک فلناگان است.

مایک فلناگان، کارگردان، تدوین‌گر و فیلم‌نامه‌نویس سینمای هالیوود، چندی پیش صریحاً بدین نکته اشاره داشت که قرار نیست در فصل دوم سریال The Haunting of Hill House (تسخیر در عمارت هیل)، باز هم تمرکز بخش داستانی روی خانوادهٔ کرین باشد.

کارلا گوجینو، بازیگر این سریال ترسناک که نقش شخصیت الیویا کرین را ایفا می‌کرد، در سخنانی چنین گفت که علاقمند است در فصل دوم این سریال نیز حضور داشته باشد و اگر قرار است این سریال، تبدیل به آنتولوژی (به برنامه رادیو یا تلویزیون گفته می‌شود که در هر قسمت یا فصل، از بازیگران و داستان متفاوتی استفاده می‌شود) شود، نقشی کاملاً جدید و متفاوت را بازی کند.

سخنان کارلا گوجینو با سایت هالیوود ریپورتر (THR) را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

مایک فلناگان گفت که علاقمند است این سریال تبدیل به مجموعه‌ای آنتولوژی شود، اینکه برخی بازیگران قدیمی در فصل‌های جدید نیز حضور داشته باشند، اما نقش شخصیت‌های متفاوت و جدیدی را ایفا کنند. فکر می‌کنم که احساس مایک فلناگان این است که داستان خانوادهٔ کرین را کاملاً روایت کرده است، اما اگر از من برای فصل دوم دعوت شود، قبول خواهم کرد، واقعاً دوست دارم در این سریال حضور داشته باشم، چون همکاری با مایک فلناگان را دوست دارم. وقتی می‌دانید که مایک فلناگان قرار است فصل دوم را بسازد و حتماً همینطور است، خب فکر کردن به این ایده همیشه من را هیجان‌زده می‌کند.

کارلا گوجینو سابقهٔ همکاری با مایک فلناگان را در فیلم Gerald's Game (بازی جرالد) سرویس استریم نتفلیکس را دارد و از همان فیلم بود که این کارگردان و بازیگر علاقهٔ خود را به همکاری مجدد بیان کردند. فیلم Gerald's Game اثر اقتباسی از روی یکی از رمان‌های دلهره‌آور کمترشناخته‌شده‌ٔ استیون کینگ است. این فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شد و داستان آن در مورد زنی بود که در شرایطی نامناسب، هر دو دستش توسط دستبند بسته شده و از هیچ طریقی نمی‌تواند خودش را از آن مخمصه نجات دهد. کارلا گوجینو در این فیلم سرویس استریم نتفلیکس با بروس گرینوود، هنری توماس و کیت سیگل همبازی بود.

کارلا گوجینو در ادامه صحبت‌های خود چنین گفت:

چون من سابقهٔ همکاری با مایک را داشتم و وی از اینکه می‌دید من چطور می‌توانم نقش را دربیاورم، اینکه تبدیل به عنصر کلیدی در خلق شخصیت الیویا کرین شوم، حتی پیش از آنکه فیلمنامه به طور کامل نوشته شود، بسیار هیجان‌زده می‌شد. این دیدگاه مایک سبب می‌شد حس مالکیت بیشتری روی نقشی که ایفایش می‌کردم داشته باشم و این نکته دقیقاً با این موضوع مرتبط است که چطور توانستم نقش شخصیت الیویا کرین را ایفا کنم و به آن جان ببخشم.

Gerald

هنوز تولید و ساخت فصل دوم سریال The Haunting of Hill House به‌صورت رسمی تأیید نشده است، با این حال موفقیت فصل اول این سریال، به طور حتم سازندگان را برای ساخت فصل بعدی ترغیب می‌کند. در حال حاضر مایک فلناگان ساخت فصل دوم را تأیید کرده است و گفته این فصل با شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده خواهد شد و باید منتظر اعلان رسمی سرویس استریم نتفلیکس باشیم.

اگر از من برای فصل دوم دعوت شود، قبول خواهم کرد، واقعاً دوست دارم در این سریال حضور داشته باشم، چون همکاری با مایک فلناگان را دوست دارم

داستان سریال The Haunting of Hill House درباره زن و شوهری است که به همراه فرزندشان در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. فرزندان این خانواده با اتفاقات ترسناکی زیاد روبه‌رو می‌شوند و هرگاه که این موضوع را به پدر و مادرشان می‌گویند، آن‌ها فکر می‌کنند که موضوع مهمی نیست و این رفتارها مربوط به تخیل و ترس کودکانه می‌شود. تا اینکه یک شب مادر خانواده تسخیر می‌شود و پدر خانواده به همراه فرزندانش برای همیشه آن مکان را ترک می‌کنند. نزدیک ۳ دهه از آن ماجرا می‌گذرد و پدر خانواده هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای برای مرگ همسرش پیدا نمی‌کند. حال هر کدام از آن بچه‌ها بزرگ شده و زندگی مستقل خود را دارند اما هنوز با خاطرات آن زمان دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

مایک فلناگان در مصاحبه با سایت اینترتینمنت ویکلی راجع به ساخت فصل دوم سریال The Haunting of Hill House چنین گفت:

تا زمانی که نتفلیکس، پارامونت و امبلین به ما اعلام نکرده‌اند که فصل‌های بیشتری می‌خواهند، دوست ندارم زیاد راجع به این موضع فکر کنم و رؤیاپردازی کنم. می‌خواهم تنها بگویم که تنها دغدغهٔ من در مورد سریال The Haunting of Hill House، روایت داستان خانوادهٔ کرین بود که گفته شد و پرونده‌اش بسته شد. فکر می‌کنم بیش از هر موضوع دیگری، این سریال در مورد مکان‌ها و مردمان تسخیرشده است. داستان‌های زیادی برای گفتن داریم، حال چه در سریال سریال The Haunting of Hill House، چه در بستری دیگر.

وقتی صحبت از مجموعه‌ای آنتولوژی می‌شود، یاد مجموعهٔ تلویزیونی ترسناک American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) می‌افتیم که در هر فصل بازیگران قدیمی در قالب شخصیتی جدید و در بستر داستانی متفاوت، ایفای نقش می‌کردند. حال باید منتظر ماند و دید که سریال The Haunting of Hill House نیز چنین روندی را دنبال خواهد کرد و البته به موفقیت‌های سریال American Horror Story خواهد رسید یا خیر.

کارلا گوجینو از بازیگران باسابقهٔ سینمای هالیوود است و از معروف‌ترین فیلم‌های که وی در آن‌ها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به Spy Kids (بچه‌های جاسوس)، Sin City (شهر گناه)، Night at the Museum (شب در موزه) و San Andreas (سن آندریاس) اشاره کرد.

گفتنی است سریال The Haunting of Hill House هم‌اکنون نیز روی سرویس استریم نتفلیکس قرار دارد و در ۱۰ قسمت تولید شد و بازیگرانی چون کارلا گوجینو، میخیل هایسمان، هنری توماس، الیزابت ریزر و کیت سیگل در آن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده