نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

احتمال ساخت فیلم مستقل شخصیت زاتانا

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی برادران وارنر و DC در حال بررسی چندین ایده مختلف از جمله ساخت فیلمی براساس شخصیت زاتانا زاتارا هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است در آینده شاهد ساخت و انتشار فیلمی مستقل براساس شخصیت زاتانا زاتارا (Zatanna Zatara) باشیم. با اینکه به نظر نمی‌رسد که به این زودی شاهد ساخت و انتشار فیلمی براساس کامیک Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک) باشیم، اما ممکن است فیلمی مستقل براساس یکی از شخصیت‌های محبوب این مجموعه تولید و منتشر شود. به‌تازگی وب‌سایت ددلاین اطلاعات و اسنادی از آینده فیلم‌هایی که براساس کتاب‌های کامیک و با محوریت ابرقهرمان‌های زن در دست ساخت هستند، منتشر کرده است. طبق بخشی از این اطلاعات، کمپانی برادران وارنر و دی سی (DC) در مورد ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت زاتانا زاتارا گفتگو و صحبت کرده‌اند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست و هنوز کمپانی برادران وارنر به ساخت فیلم Zatanna چراغ سبز نشان نداده است و در حال حاضر ایده ساخت فیلم براساس شخصیت زاتانا در حد گفتگو و بررسی است. همچنین فیلم Supergirl (سوپرگرل) و فیلم Batgirl (بت گرل) هنوز در برنامه‌های برادران وارنر قرار دارند و حتی گفته می‌شود که نسبت به ساخت فیلم مستقل جدید سوپرمن (Superman) و فیلم مستقل شخصیت فلش (The Flash) اولویت بیشتری را برای این کمپانی دارند. با این حال، خیلی زود است که ساخت فیلمی براساس شخصیت زاتانا را قطعی بدانیم و این فیلم هنوز روزهای اولیه خود را سپری می‌کند و حتی نویسنده‌ای برای نوشتن فیلمنامه احتمالی آن نیز استخدام نشده است.

فیلم Aquaman (آکوامن) در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر)، فیلم Shazam (شزم) در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸)، فیلم Joker (جوکر) در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸)، فیلم Birds of Prey (پرنده های شکاری) در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹)، فیلم‌های بعدی مجموعه DC خواهند بود که به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده