نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

حضور کالین فارل در فیلم جدید گای ریچی

کالین فارل برای حضور و نقش‌آفرینی در فیلم Toff Guys گای ریچی، قرارداد همکاری امضاء کرد.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، کالین فارل، بازیگر ایرلندی سینمای هالیوود و برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب، قرارداد حضور و ایفای نقش در فیلم جدید گای ریچی با عنوان Toff Guys را که فیلمی جنایی و درام است امضاء کرده و باید منتظر نقش‌آفرینی این بازیگر محبوب در کنار متیو مک کانهی باشیم. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به هنری گلدینگ (بازیگر فیلم Crazy Rich Asians)، هیو گرانت (بازیگر فیلم The Man From U.N.C.L.E)، جرمی استرانگ (بازیگر سریال Succession) و میشل داکری (بازیگر سریال داون‌تان ابی) اشاره کرد.

کالین فارل در چند سال اخیر هم در فیلم‌های بلاک‌باستری ایفای نقش کرده و هم در سینمای مستقل درخشیده است. وی در سال ۲۰۱۵ در فیلم کمدی سیاه The Lobster (خرچنگ) یورگوس لانتی‌موس در نقش دیوید ایفای نقش کرد؛ فیلمی که در همان سال جایزه هیئت داوران جشنواره فیلم کن را از آن خود کرد. سپس در سال ۲۰۱۶ در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) دیوید یتس در نقش شخصیت منفی پرسیوال گریوز ظاهر شد؛ فیلمی که با بودجهٔ تقریباً ۲۰۰ میلیون دلاری، فروشی ۸۱۴ میلیون دلاری در گیشه داشت. امسال هم در فیلم Widows (بیوه‌ها) استیو مک کوئین در نقش جک مالیگان حضور یافت و با بازیگرانی چون ویولا دیویس، میشل رودریگز، الیزابت دبیکی، سینتیا اروینو، برایان تایری هنری، دنیل کالویا، جکی ویور، رابرت دووال، لیام نیسون، گرت دیلاهانت، جان برنثال و کمایکل هارنی همبازی بود؛ فیلمی که با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدین همراه شده است. وی همچنین در فیلم لایو اکشن Dumbo (دامبو) کمپانی والت دیزنی که کارگردانی آن را تیم برتون بر عهده دارد، جزو بازیگران اصلی است. فیلم Dumbo برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ‌ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

به فیلم Toff Guys بازگردیم. داستان این فیلم در مورد تصادم نظام سرمایه‌داری قدیمی اروپا و صنعت جدید پیچیده‌ای است که اساس آن روی معاملات ماری جوانا است و طبق داستان معمول فیلم‌های ریچی، پای یک گروهک تبهکار نیز در ماجرا باز می‌شود و دیگر همه‌چیز غیرقابل کنترل خواهد شد و احتمالاً فیلم جدید معجونی از فیلم‌های قدیمی گای ریچی همچون Lock, Stock and Two Smoking Barrels (ضامن، قنداق و دو لوله تفنگ)، Revolver (هفت‌تیر)، RocknRolla (راک‌اندرولا) و Snatch (قاپ‌زنی) خواهد بود.

گای ریچی این روزها درگیر مراحل پایانی ساخت و تولید فیلم Aladdin (علاء‌الدین) است؛ ویل اسمیت در نقش جینی، مینا مسعود بازیگر سریال Jack Ryan (جک رایان) در نقش علاءالدین، نائومی اسکات بازیگر فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) در نقش پرنسس جاسمین و مروان کنزاری بازیگر فیلم The Mummy (مومیایی) در نقش جعفر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر سال ۲۰۱۹ (۳ آذر ماه ۱۳۹۸) روی پردهٔ سینما برود.

 آخرین فیلمی که از گای ریچی روی پردهٔ سینما رفت، فیلم King Arthur: Legend of the Sword (آرتور شاه: افسانه‌ٔ شمشیر) بود که با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه نشد و با بودجهٔ ۱۴۸ میلیون دلاری، فروشی ۱۷۵ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده