نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵

نقش احتمالی جود لاو در فیلم Captain Marvel فاش شد

طبق تصویر فاش شده از محصولات پاپ فانکو، به نظر می‌رسد که نقش جود لاو در فیلم Captain Marvel فاش شده است.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از داستان و اتفاقات فیلم Captain Marvel را برای شما فاش کند

در ماه شهریور امسال، مارول استودیو اولین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر از اتفاقات فیلم مستقل شخصیت کاپیتان مارول بودیم. با این حال، این تریلر سوالات زیادی را در مورد نقش جود لاو در اتفاقات این فیلم مطرح کرد که تا به امروز نقش او رسما تایید و اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که نقش جود لاو در فیلم Captain Marvel فاش شده باشد. به تازگی کمپانی فانکو پاپ محصولات خود برای فیلم کاپیتان مارول را منتشر کرده است که این محصولات حاوی اطلاعات جدیدی از این فیلم نیز است. با این حال، عروسک شخصیت جود لاو در این محصولات حضور نداشت، اما به تازگی تصویری فاش شده که به شخصیت او در این فیلم اشاره می‌کند. اگر این تصویر درست باشد، لاو نقش شخصیت شرور و منفی یان-راگ (Yon-Rogg) از نژاد کری (Kree) را در فیلم Captain Marvel بازی کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Captain Marvel

پیش از این تصور می‌شد که لاو قرار است نقش مار-ول (Mar-Vell) را در فیلم Captain Marvel بازی کند که او در یک مصاحبه از پاسخ به این سوال امتناع کرد و مارول نیز تا به امروز نقش او را رسما اعلام نکرده است. اگر این تصویر درست باشد، شخصیت یان-راگ احتمالا شخصیت شرور اصلی فیلم کاپیتان مارول خواهد بود. همچنین در تصایر دیگر محصولات فانکو پاپ مشخص شد که نام گربه کارول دانورز با بازی بری لارسون، در این فیلم گوس (Goose) خواهد بود و همچنین کارول دانورز در سیاره کری و در ارتش استارفورس به‌جای کاپیتان مارول قرار است ورس (Vers) نام داشته باشد.

Captain Marvel

Captain Marvel

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده