نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

انیمه‌ای بر اساس Blade Runner توسط Adult Swim و Crunchyroll ساخته می‌شود

یک سریال انیمه‌ای بر اساس سری Blade Runner در حال ساخت است. ماجراهای این مجموعه به ۱۷ سال قبل از اتفاقات Blade Runner 2049 مربوط می‌شود.

یکی از لحظات جالب فیلم Blade Runner 2049، بخشی از اثر بود که در آن شخصیتی کامپیوتری و غول‌پیکر با شکل و شمایل نئونی در لحظه‌ای کوتاه به سراغ K (شخصیت اصلی فیلم با بازی رایان گاسلینگ) می‌آمد. حس و حال این بخش تا حدودی یادآور انیمه‌ها بود و اکنون قرار است یک مجموعه تلویزیونی کامل به سبک انیمه بر اساس دنیای بلید رانر ساخته شود.

کمپانی‌های Adult Swim و Crunchyroll با انتشار این خبر اعلام کرده‌اند با همکاری یکدیگر به تولید انیمه‌ای تحت عنوان Blade Runner: Black Lotus می‌پردازند؛ انیمه‌ای که ۱۳ قسمت خواهد داشت و هر قسمت آن هم نیم ساعت خواهد بود و ماجراهایی را روایت می‌کند که در همان دنیای بلید رانر اثر ریدلی اسکات و بلید رانر 2049 به کارگردانی دنی ویلنوو رخ می‌دهند.

البته این اولین اثر انیمه در مورد بلید رانر نیست و زمانی که تولیدکنندگان بلید رانر 2049 تصمیم گرفتند سه فیلم کوتاه پیش از اکران آن منتشر کنند تا داستان‌هایی را در فاصله زمانی بین دو نسخه فیلم روایت کنند، یکی از آن‌ها با نام Blade Runner Black Out 2022، انیمه‌ای بود به کارگردانی شینیچیرو واتانابه.

Blade Runner: Black Lotus توسط شینجی آراماکی و کنجی کامیاما کارگردانی می‌شود. آراماکی پیش از این تجربه کار روی آثار متنوعی از جمله یکی از قسمت‌های Halo Legends را داشته است و کامیاما هم سابقه کارگردانی انیمه‌های متعددی مثل بخش‌هایی از شبح درون پوسته (Ghost in the Shell) را در کارنامه دارد.

Adult Swim این مجموعه را با دوبله انگلیسی در همه نقاط دنیا به جز آسیا پخش خواهد کرد و Crunchyroll هم آن را به دست همه اعضای خود در سراسر جهان خواهد رساند. هنوز چیز زیادی در مورد داستان انیمه نمی‌دانیم، ولی قرار است ماجراهای Black Lotus در سال ۲۰۳۲ اتفاق بیفتد و طرفداران بلید رانر با شخصیت‌های آشنایی از فیلم‌های قبلی مواجه خواهند شد.

مدتی قبل هم شایعه‌ای در مورد ساخته شدن یک سریال تلویزیونی بر اساس بلید رانر منتشر شد که قرار است ماجراهای بعد از بلید رانر 2049 را ادامه دهد، ولی هنوز جزییات بیشتری از این سریال منتشر نشده است.


منبع IndieWire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده