نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

شایعه: سریال Blade Runner 2049 در دست ساخت است

طبق شایعات منتشر شده، ممکن است ادامه اتفاقات فیلم Blade Runner 2049 را در قالب یک سریال تلویزیونی مشاهده کنیم.

پاراگراف بعدی، پایان فیلم 2049 Blade Runner را فاش می‌کند

.

فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) به کارگردانی دنی ویلنو، در سال گذشته میلادی به روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه این فیلم با تحسین منتقدان مواجه شد، اما نتوانست در گیشه عملکرد موفقیت‌آمیزی را داشته باشد و شاهد شکست تجاری این فیلم کالت مورد انتظار بودیم. در پایان دنباله فیلم Blade Runner (بلید رانر) شاهد این بودیم که ریک دکارد با بازی هریسون فورد دخترش را که یک رپلیکانت است، پیدا می‌کند. همچنین رایان گاسلینگ نیز نقش شخصیت K را در این فیلم بر عهده داشت و سرنوشت او در پایان فیلم چندان شفاف و مشخص نبود. با این حال، شکست تجاری فیلم Blade Runner 2049 باعث شد که احتمال ساخت یک دنباله برای این فیلم، بسیار کمرنگ و ضعیف شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه بلید رانر ممکن است در دنیای تلویزیون ادامه پیدا کند.

وب‌سایت Showbiz411 به نقل از راجر فریدمن ادعا می‌کند با اینکه ممکن است قسمت سوم فیلم Blade Runner هرگز ساخته نشود، اما امکان ادامه پیدا کردن داستان فیلم Blade Runner 2049 در قالب یک سریال تلویزیونی وجود دارد. طبق این خبر، سریال Blade Runner مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با آن وجود ندارد. ممکن است داستان سریال در مورد ریک دکارد و دخترش باشد و حتی امکان بازگشت K نیز در این سریال وجود خواهد داشت. با این حال، ممکن است در سریال Blade Runner شاهد حضور شخصیت‌های قدیمی و جدید بسیاری باشیم. تولید کنندگان فیلم به سرعت در حال پیش بردن مراحل اولیه تولید این سریال هستند.

ساخت یک سریال برای ادامه داستان فیلم Blade Runner 2049 می‌تواند اتفاق جالبی باشد و به نظر می‌رسد که در صورت قطعی شدن ساخت آن، باید شاهد حضور و بازگشت ستارگان اصلی فیلم آن نیز باشیم. همچنین شبکه پخش کننده سریال Blade Runner هنوز مشخص نیست و تهیه کنندگان سریال در حال مذاکره با شبکه‌های مختلف از جمله نتفلیکس و آمازون برای فروش حق پخش این سریال هستند. با این حال، هنوز شایعات ساخت سریال بلید رانر تایید یا تکذیب نشده است و باید منتظر خبرهای بیشتری در این رابطه باشیم.


منبع Bleedingcool
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده